7 tuntia meni purkaessa. Mulla oli toivo loppua monta kertaa, mutta Tapsa naureskeli vaan että äläpä hättäile, kyllä se siitä. Veholla olisi kenno maksanut 1070e ja työt yli tonnin. Veho llaittoi pitkin hampain kyselyä mersulle takuusta, vielä kun sanoivat että on kyllä uniikki tapaus, ei ole höyrystimen kennoja myyneet näin tuoreisiin (2008), vastaus tuli reilun tunnin päästä ja arvasin että ei tule veho vastaan, se tuskin laittoi sitä kyselyä edes eteenpäin, ei voinut antaa mun nähdä vastausta. Vakuutusyhtiö halusi tarkastaa auton mut siitä ei löytyntyt muutakuin vääntynyt vanne ja hajonnut rengas. Eli kun kennossa on vuoto ja asiayhteys löytyy törmäykseen ja kun osan harvinainen hajoaminen kyseessä niin vak.yhtiö ei hyväksynyt kennon korvausta koska kennossa ei ole näkyvää vauriota. Jos putken juuri olisi murtunut tms niin asia toinen. Vak yhtiö vaihtuikin sukkelaan


Kenno koe ponnistettii ja alettiin kasaamaan, meni about 10 tuntia koska aina joku liitin oli vapaana ja pitipurkaa et sai johdon oikeaan paikkaan. Star oli hyvänä apuna kun kytkettiin aina välillä niin se kertoi mikä laite ei pelaa, joten kytke kapeli.
Loppupeleissä ei tuo mitään rakettitiedettä ole, aikamoni osa oli ilman ruuveja irroitettavissa (väkivaltaisesti)
Mut nyt ilmastointi on pelannut ja ei ihme kyllä ole pahimpia nitinöitä ilmaantunut. Pakkasten tultua tilanne voi muuttua :/ näin jälkeenpäin
Ruottista nuita ois näyttäny saavan purkuosana 600 kruunuun mut eivät
lähetä Suomeen. Mut halvalla tää meni ja suurkiitos Tapsalle joka tiesi just
miten homma menee.