S vaihtui pikkuiseen..
S vaihtui pikkuiseen..
elikkä eilen ässä vaihtui -86:een 190D peruspikkumersuun..
kunnoltaan siisti ja tuotu 2000-luvulla saksasta ja varusteina sävylasit, 4x niskat ja edessä kyynärnoja ja sitten oma suosikkini sähkökattoluukku.. Mittarissa on alle 300tkm jota en silti usko ihan heti, voi silti olla että paikkansa pitääki.. Yleiskunto on iha siisti ja kone tuntuu olevan tosi hyvä vetoinen ja voimansiirtoki pelittää hienosti, mutta laitan kuvia tästä autosta nettiin myöhemmin, ikävä jäi isoa ässää, mutta taloudellinen tilanne painoi vaihtamaan pikkuiseen jälleen.. ja on toi kyl pieni..
kunnoltaan siisti ja tuotu 2000-luvulla saksasta ja varusteina sävylasit, 4x niskat ja edessä kyynärnoja ja sitten oma suosikkini sähkökattoluukku.. Mittarissa on alle 300tkm jota en silti usko ihan heti, voi silti olla että paikkansa pitääki.. Yleiskunto on iha siisti ja kone tuntuu olevan tosi hyvä vetoinen ja voimansiirtoki pelittää hienosti, mutta laitan kuvia tästä autosta nettiin myöhemmin, ikävä jäi isoa ässää, mutta taloudellinen tilanne painoi vaihtamaan pikkuiseen jälleen.. ja on toi kyl pieni..
® Mesen Porkkana-klubi
Re: S vaihtui pikkuiseen..
millähän moottorilla mahtaa ässä olla??Jussi L. kirjoitti:elikkä eilen ässä vaihtui -86:een 190D peruspikkumersuun..
kunnoltaan siisti ja tuotu 2000-luvulla saksasta ja varusteina sävylasit, 4x niskat ja edessä kyynärnoja ja sitten oma suosikkini sähkökattoluukku.. Mittarissa on alle 300tkm jota en silti usko ihan heti, voi silti olla että paikkansa pitääki.. Yleiskunto on iha siisti ja kone tuntuu olevan tosi hyvä vetoinen ja voimansiirtoki pelittää hienosti, mutta laitan kuvia tästä autosta nettiin myöhemmin, ikävä jäi isoa ässää, mutta taloudellinen tilanne painoi vaihtamaan pikkuiseen jälleen.. ja on toi kyl pieni..
Sullahan on tuo allekirjoituksen vaihtokin edessä..
BMW E31 V12
Re: S vaihtui pikkuiseen..
stanger kirjoitti:millähän moottorilla mahtaa ässä olla??Jussi L. kirjoitti:elikkä eilen ässä vaihtui -86:een 190D peruspikkumersuun..
kunnoltaan siisti ja tuotu 2000-luvulla saksasta ja varusteina sävylasit, 4x niskat ja edessä kyynärnoja ja sitten oma suosikkini sähkökattoluukku.. Mittarissa on alle 300tkm jota en silti usko ihan heti, voi silti olla että paikkansa pitääki.. Yleiskunto on iha siisti ja kone tuntuu olevan tosi hyvä vetoinen ja voimansiirtoki pelittää hienosti, mutta laitan kuvia tästä autosta nettiin myöhemmin, ikävä jäi isoa ässää, mutta taloudellinen tilanne painoi vaihtamaan pikkuiseen jälleen.. ja on toi kyl pieni..
Sullahan on tuo allekirjoituksen vaihtokin edessä..
ässässä oli OM617, omana aikanani tuttavani sen dieselöitti.. tosi makee peli oli matka-autona ja pienestä pojasta asti olen omasta ässästä haaveillut ja sellaisen sainkin sitte omistaa hetken.. totesin tossa vain että oli se sittenkin vielä liika iso investointi mun tuloille, joten palasin takasi pikkuiseen, koska onhan se melko halpa mersu pitää ja ajaa ja koska tuo perus-siisti yksilö nyt sattui sopivasti eteen ja vaihtokin onnistui nii mikäs siinä sitten.. mutta on siinä eroa ku hyppää ässästä tollaseen, meinas tosiaa tulla ahtaanpaikan kammo vaikkaki aikasemmin ennenki ässää oli allani pikkuinen, mutta kovin ne unohtuu..
® Mesen Porkkana-klubi
Emäntä on nyt ajellut parisen viikkoa tuolla W201:llä ja pitää siitä kovasti.Itselleni oli jalkatila edessä yllätys ja muutenkin auto on ihan "mersu" pienestä koostaan huolimatta.Ja pitihän se kokeilla kun on tässä vuoskaudet sahannu tuolla 250 dieselillä että mites se 1.8 bentsiinimylly liikuttaa W201-koppaa ja täytyypä sanoa että yllätti kun nopeus nousi mittarin mukaan lähes 180km/h (suljetulla alueella..of course) eikä pahemmin suhissut ja suoraankin meni.Tykkään ajella ja ajelisin enemmänkin mutta eihän se emäntä anna..
tokiha ne mersui on ja etutilaa onkin ihan passelisti, mutta takana sitten ei olekaan jos alkaa jengiä ottaa kyytiin ajaa tuo omaki o iha ok, jotain pientä silti uskon takapäässä olevan, veikkaan ns. "tynnyriheloja" mutta sen näkee sitten ku kaverien kaa sitä tässä aletaa tutkimaan..Daimler kirjoitti:Emäntä on nyt ajellut parisen viikkoa tuolla W201:llä ja pitää siitä kovasti.Itselleni oli jalkatila edessä yllätys ja muutenkin auto on ihan "mersu" pienestä koostaan huolimatta.Ja pitihän se kokeilla kun on tässä vuoskaudet sahannu tuolla 250 dieselillä että mites se 1.8 bentsiinimylly liikuttaa W201-koppaa ja täytyypä sanoa että yllätti kun nopeus nousi mittarin mukaan lähes 180km/h (suljetulla alueella..of course) eikä pahemmin suhissut ja suoraankin meni.Tykkään ajella ja ajelisin enemmänkin mutta eihän se emäntä anna..
® Mesen Porkkana-klubi
Itse kun siirryin viikko sitten w124:sesta W201:seen niin järkytys oli etujalkatila. Eihän sinne tällainen isojalkainen mieshenkilö saa aseteltua jalkoja tyydyttävästi. Kävin koeajamassa yhtä manuaaliversiota, mutta se piti hylätä heti tuon pienen jalkatilan takia, ei sinne kahta jalkaa saa survottua samaan aikaan millään. Automaatti tuli ostettua ja hyvä niin.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
oha automaatti muuteski kivempi.. ikävä vain ku toi oma o manuaali..Samuli H kirjoitti:Itse kun siirryin viikko sitten w124:sesta W201:seen niin järkytys oli etujalkatila. Eihän sinne tällainen isojalkainen mieshenkilö saa aseteltua jalkoja tyydyttävästi. Kävin koeajamassa yhtä manuaaliversiota, mutta se piti hylätä heti tuon pienen jalkatilan takia, ei sinne kahta jalkaa saa survottua samaan aikaan millään. Automaatti tuli ostettua ja hyvä niin.
® Mesen Porkkana-klubi