Nyt on sitten vetokoukku paikalla. ja sen asensi itse Veho. Oulukylän Varaosamaailman asennuspuljussa olisi maksanut kiinteä koukku (?) 490 euroa ja Veholla irroitettava Kovil 571 euroa. Pieni harmi kun pihistivät palasen takapuskuria, mutta toisaalta mittailin, että jos sitä ei olisi viety, niin peitinlevy ja myös todennäköisesti sähkörasia olisivat olleet pian mökkitien varrella. Ja myös puskuri mutkalla, niin pienet ovat toleranssit C-mallin puskurin alla ettei ylimmäräistä liikettä juuri mahdu. Ainakin edellisen kaarani sähkörasiaa sai suoristella ja c-mallissa olisi tultu vielä alemmas.
Luin jostakin, että W202/S202-malleissa olisi otettu 1998 käyttöön multiplexaus. Olisi mukava saada vahvistus onko näin. Jos vaikka joskus tekisi mieli sormeilla piuhoja, niin olisi hyvä tietää...
Isoon Renuun verrattuna pyöräkotelojen äänieristys tuntuu heikolta. Auttaisivatko lokarit? Mesen (onko Mese mesemiesten nimitys ja Mersu Fordimiesten?) moottori on hieno kapistus; vetää alhaalta ja ottaa nätisti kierroksia. Kierroksen nousevat ilman värinöitä ja huudattamisen tuntua.
Samalla kun ihailin koukkua satuin katsomaan vetopyörästön suuntaan ja se näytti "hikoilevan" propun ympäriltä. Lienee normaalia näin lämpimänä talvena?
