Eli nyt on tilanne se, että kaverilla pukkaa armotonta autokuumetta ja yksilökin mahdollisesti löytynyt, kyseessä siis tämä.
http://www.nettiauto.com/1446446
Sattuuko olemaan jonkun foorumilaisen entinen tai kellään muuten autosta mitään sisäpiirin tietoa? Kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin mielipiteet otetaan mieluusti vastaan.
Kokenut ilmeisesti jonkinlaisen peräniitin koska luukku ei oikein istu kunnolla. Lisäksi puskuri hiukan roikkuu. Jonkinlainen maalauksen raja löytyy myös takapilarista. Parkkitutkan anturi ilmeisesti paskana, mahtaako olla kalliskin paukku?
230 kompuraa ostamassa...
- Salodanger
ko auto oli vuosi sitten laitilassa myynnissä samaan hintaan.
joku oli käynyt katsomassakin, epäili metrien pitävän paikkaansa, oli kuulemma hieman kulunut sisus.
Väri on upee (designo linarit blue), noita on vain 2-3 suomessa
joku oli käynyt katsomassakin, epäili metrien pitävän paikkaansa, oli kuulemma hieman kulunut sisus.
Väri on upee (designo linarit blue), noita on vain 2-3 suomessa
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Nätin oloinen peli. Voi olla oikein kivakin noilla varusteilla. Kevätkesällä S202:ia katseltuani oletan hinnassa olevan tinkivaraa.
Kaksi asiaa, joista en kehtaa olla vinoilematta:
1) Turboa tuossa autossa tuskin on.
2) Huoltovapaa R4-moottori on melkoinen innovaatio. Mielenkiintoista, että en ole sellaisesta aikaisemmin kuullut.
Tätä kävin itse katsomassa. Harvinainen vekotin. Vaikutti kaikin puolin ehdalta peliltä.
Kaksi asiaa, joista en kehtaa olla vinoilematta:
1) Turboa tuossa autossa tuskin on.
2) Huoltovapaa R4-moottori on melkoinen innovaatio. Mielenkiintoista, että en ole sellaisesta aikaisemmin kuullut.
Tätä kävin itse katsomassa. Harvinainen vekotin. Vaikutti kaikin puolin ehdalta peliltä.
-T

Väri + AMG levikkeet on sama kun mun Ex, mutta on eri sisustksellaAki kirjoitti:Eikös Håkella itsellään ollut just tommonen? Ei siis ole sama auto.
Mun oli musta/sininen. Se mun auton ostaja oli käynyt tuota silloin laitilassa katsomassa, sanoi noi asiat mitä kirjoitin.
Laitilan hinta oli muistaakseni 14900 egee. toi hinta mitä tuosta nyt pyydetään on reilusti yläkanttiin.
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98