No
Laatikon kokonaistilavuus 9,3 litraa, mutta vaihtoon ei kyllä noin paljoa mene edes turbiini tyhjentämällä. Tuo linkin öljy on sopivaa.
Perään 1,1 litraa öljyä, joka on luokitukseltaan 235.0 tai 235.7. Perinteinen öljy mersun lukottomiin periin on esim. Mobil HD-A 85W-90. Muita vaihtoehtoja mm. Gulf HD 85W-90, tai sitten mersun "oma" peräöljy, joka käy myös lukollisiin periin. Mitä tahansa peräöljyä ei sinne kannata siis laittaa.
Perään 1,1 litraa öljyä, joka on luokitukseltaan 235.0 tai 235.7. Perinteinen öljy mersun lukottomiin periin on esim. Mobil HD-A 85W-90. Muita vaihtoehtoja mm. Gulf HD 85W-90, tai sitten mersun "oma" peräöljy, joka käy myös lukollisiin periin. Mitä tahansa peräöljyä ei sinne kannata siis laittaa.
S204, AZT250
Ite tilasin 7L öljyä w202 200cdi 5v-sähkölaatikkoon KL-varaosasta, siis kannattaako ostaa lisää vai uskallanko tuolla määrällä ruveta vaihtamaan??Jnz kirjoitti:Laatikon kokonaistilavuus 9,3 litraa, mutta vaihtoon ei kyllä noin paljoa mene edes turbiini tyhjentämällä. Tuo linkin öljy on sopivaa.
Ja toinen kysymys onko tuossa mahdollista tyhjentää turbiini, paikallinen korjaamo sano että ei ois tyhjennys roppua turbiinissa?!?!
Ja mistä öljyt lurautetaan laatikkoon? Ensimmäinen automaatti laatikon öljynvaihto edessä ni joutuu utelemaan!!

Tuosa jonkulainen ohje laatikon öljynvaihtoon, tosin amerikaksi ja amerikan näkökulmasta: http://www.peachparts.com/Wikka/Trans7226Fluid
S204, AZT250
Mullakin on vähän öljyinen tuo perä. Tosin ei mielestäni vuoda (enää), silloin kun ostin kyseisen auton, se oli ollut pitkään ajamattomana, joten olisko joku stefa ollut sen verran kuiva, että päästi sieltä öljyä hieman lävitse.
Juurikin sen ekan ajopäivän jälkeen oli siis pari tippaa valskannut. Silloin pyyhin sen rätillä "kuivaksi", eikä ole sen jälkeen enää ollut vuotoa havaittavissa.
No, tämä menee parin viikon päästä lohkarin asennukseen, ja vaihtavat siellä samalla öljyt laatikkoon ja perään, antakoon sitten tuomionsa.

Juurikin sen ekan ajopäivän jälkeen oli siis pari tippaa valskannut. Silloin pyyhin sen rätillä "kuivaksi", eikä ole sen jälkeen enää ollut vuotoa havaittavissa.
No, tämä menee parin viikon päästä lohkarin asennukseen, ja vaihtavat siellä samalla öljyt laatikkoon ja perään, antakoon sitten tuomionsa.
