Orsii-:n c250 turbodiesel

Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Nyt on sitte laitettu om606 koneesta vakioturbo paikoilleen :D Katotaan vaikuttaako kulkuun mitenkään vai ei..huomiselle jäi vielä pakoputken muokkaus. Tälle ei juuri mitään muuta ole tehty kun muutama ulkonäkö muutos joista vois joku päivä kuvia laittaa ;)
C250TDT -98
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2933
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tiivistelitkös kammiot vai oliko niissä vikaa edes?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Tätäkin unohtunu päivittää taas hieman..siis jos tämä nyt ketään edes kiinnostaa :D Elikkäs tuli penkissä käytyä muutama viikko takaperin ja lukemat oli 215hv/n.500nm. Paikoillaan nyt siis om606 koneen hyrrä,pikku kiinankuuleri ,606 imusarja, 3" rosteriputkisto ja evrymodi. Kytkn posahti tänään ja huomenna menossa uus paikoilleen :) Niin ja laitoin eilen rh aa toplinet alle loppu kesäksi..koko vaan tosin 16x8" mutta omaan silmään sopii hyvin. Jos huomenna niitä kuvia :D
C250TDT -98
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Noniin tässä kuva tämän hetkisestä tilanteesta :D
Kuva

Ja uudet sergeyltä tulleet talvikiekot maalattuna:

Kuva
C250TDT -98
TommiS
Viestit: 46
Liittynyt: 24.10.2010 15:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Sieltähän on tullut mukavat lukemat evryllä ja tietenkin noilla muilla pikku muutoksilla! Onko muuten paljon ahtoja? Et viittis pistää penkkilappua näytille? Olis mukava nähä millanen käppyrä tolla evryllä tulee.
Minkä takia oot laittanut om606 imusarjan? Ei kai se vakio vielä noissa tehoissa ahista?
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Joo kyllä oon ihan tyytyväinen nuihin teholukemiin mitä sieltä tuli. Ahtoja on evry täysillä 1.2 bar. Penkkilappua ei tulostettu kun ei sitä oo katastukseen tai mihinkää tarvinnu mutta todella tasanen käyrä oli eikä edes tipahtanu loppua kohti yhtään :D Imusarjan vaihdoin puhtaasti sen takia että ahtoputkesta saa puolet lyhyemmän ja onhan se vähemmän tilaa vievä sekä siistimpi =)
C250TDT -98
TommiS
Viestit: 46
Liittynyt: 24.10.2010 15:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Tuliko mille kierroksille tuo 500nm?
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Oiskohan ollu vääntöhuippu jossain 3000rpm paikkeilla.
C250TDT -98
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Eipä tällekään oikein uutta kuulu. Muutaman sentin nostin ylemmäksi ja talvivanteet vaihtu valkosiin compomotive luuk vanteisin :D Joku hehku siellä on taas pimeänä kun hehkuvalo jää palamaan. Mikäs se vuotava läpivienti hyttiin oli näissä w202 mersuissa? Alkanu välillä neste tuoksumaan ja jonkin verran saa lisätä.
C250TDT -98
TTR
Viestit: 3
Liittynyt: 30.12.2012 23:07

Viesti Kirjoittaja TTR »

Tervehdys, piti kysyä noista RH-topeista kuvassa, että mikä on ET noissa vanteissa? Mielenkiintoinen topic muutenkin, vaikka bensaa poltan ja vapaasti hengitän :D
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Vanteiden et oli muisaakseni 35 mutta kuvassa paikoillaan 15mm spacerit edessä ja 20mm takana. Eli et edessä 20 ja takana 15 :D
C250TDT -98
TTR
Viestit: 3
Liittynyt: 30.12.2012 23:07

Viesti Kirjoittaja TTR »

Kiitosta vain, vanteiden ostopäätös helpottui huomattavasti :) Jos vielä renkaiden kokoja muistasit? Istuvat aika kivasti tuossa kuvassa.
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Renkaat tais olla 195/55-16 jos en ihan väärin muista :D
C250TDT -98
TTR
Viestit: 3
Liittynyt: 30.12.2012 23:07

Viesti Kirjoittaja TTR »

Kiitosta vielä! ja hyvää jatkoa projektille. Mun oma kulkine -95 220 bensa.Kuva[/img]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”