Eikai siinä muuta kun suutinputket irti, ota myös pumpun päästä niin ei tarvitse taivutella niitä putkia ja vuoden ajon jälkeen vaihtaa niitä kun on jääneet jännitykseen ja murtuvat ihan sieltä juuresta. Noin kävi mulle
Sitten ruuvaat suuttimet auki, tarvitset tosi pitkän hylsyn, kokoa en muista mutta olisko se tuo dealerin kertoma 22mm, nopeasti sen mittaa. Perus motonetin pitkän mallin hylsy ei ole tarpeeksi pitkä, kokeiltu on. Jos omistaa hitsauskoneen niin helppo sellanen muokata pidemmäksi.
Suuttimet irti, ja sitten ne prikat sieltä pohjalta kaivat ylös, kannattaa myös puhdistaa kaikki se kiinnipalanut karsta sieltä irti. Noihin kai saa jotain kalvaimia millä se onnistuu. Sitten uudet tiivisteet paikalleen ja ruuvaat suuttimen kiinni. Kiristä siihen "sopivaan" momenttiin. Korjausoppaasta löytynee momentit jos haluaa tarkkaan kiristää, ellei joku foorumilaisista muista.
Jos ongelmia saada paluuletkun liitos pitämään niin suuttimen ollessa irti voit hienolla hiomapaperilla tasoittaa sen letkunipan siitä suuttimen päästä. Omissa suuttimissa oli syviä naarmuja siihen tullut jostain ja vuosivat sen takia, uusin sinne tiukat ja kestävät letkut ja tasoittelin ne naarmut pois, ei ole vuotanut sen jälkeen.