Perus kysymyksiä?

Vastaa Viestiin
MercMan
W123-Spesialisti

Perus kysymyksiä?

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Olen tässä harkinnut 202 mersua ja kävinki tänään yhtä -94 C200D perus perus mallia katsomassa ja sellaista mieli tekisikin. Osaako joku selostaa onko mitään heikkoja paikkoja tekniikassa, autolla oli ajettu jo 615tkm. kori oli yllättävän siisti ja ruostetta ei ollut kuin pari pientä piskoa vain. Konekin tuntui kehräävän nätisti, mutta yllätyin laiskuutta :shock: Olen joskus aikasemmin ajanut jokunen vuosi sitte samanlaisella autolla n. 800km ja en muistanut niin laiskaksi. Jees, no haluan vaan tietää osaako täällä kukaan sanoa että onko tuollainen hyvä auto vielä, koneethan niissä pitäs kestää.
Mites meneekö katsastukset läpi ku se joku saastejuttu on pois käytöstä, olen kuullut että menee.. ?? Kiitos vastauksista.

T: Jussi L.
® Mesen Porkkana-klubi
MercMan
W123-Spesialisti

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Ainiin ja niinki uusi auto minulle kun se olisi, niin siksi kyselen, ovat aika vieraita nämä cee merssut. Erityisesti kiinnostus on siksi, että uudesta autosta en haaveile ja en haluakaan mtn sähköleluja, tämä tälläinen ensimmäisen sarjan diesel 200 cee vaikuttaa aika perus autolta vielä ja vanhan kansan tekniikkakin. ??
® Mesen Porkkana-klubi
Harju

Viesti Kirjoittaja Harju »

Paas laittaen soittaen Akille, sillä on tuommonen myynnissäki ja ossaa varmaan kertua jottain vios...ominaisuuksistakin

viewtopic.php?t=16237
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”