Jotta vuotaisi kunnolla, niin poletin ensin hieman lämpimällä koneella ja alkoihan sieltä sitten löytyä kunnon vuotokohta.
Aiemmat epäilyt on ollut tulipellissä oleva läpivienti ja se on ollut kostea heti läpiviennin kohdalta, muttei oikein kunnolla ja selkeä kohta jäänyt epäselväksi - epäilty oikein kennoakin koska sisälläkin makeanimelä tuoksahdus välillä.
Nyt kun kuivasin lämppärin kennolle päin menevän kumiletkun ja kävin ajamassa, niin letkuhan pysyi kuivana ja se muovisen läpiviennin kohta oli litimärkä. Elikkä ei tarvi purkaa kojelautaa onneksi.
Nyt kun tarvittavat osatkin on lojunut nurkassa aikansa eli se läpivientimuovipala, niin heräsi ajatus että oisko paras vaihtaa se kumiputki kanssa.... Miten syvälle se menee sinne tuulilasin alle?
Ja sitten pääkysymys:
Kauanko pitäis varata aikaa (pitäiskö oikein laittaa äänestys???) jotta sen tulipellin keskiosan saa irti ja osan vaihdettua tilat näyttää hieman ahtaalta kun on suora kutonen siinä eessä. Mitä kaikkea joutuu irroittamaan? Pyyhkijämekanismi on ainakin siinä kiinni. Ja onko se millään liimalla kiinni se tulipellin keskiosa, ainakin tiiviste näyttää aika kiinniolevaiselta?
Ainiin, letkussa ei näy missään kiristintä, miten se on ylipäätään kiinni läpiviennissä sieltä kennolta päin? Vuotaisikko ihan sen takia ettei ole kunnolla kiinni
