mercedes benz C w202 -97 220D om 604 neuvoja! dieseli vuoto!

Vastaa Viestiin
qwertyuiopå
Viestit: 7
Liittynyt: 28.12.2014 20:11

mercedes benz C w202 -97 220D om 604 neuvoja! dieseli vuoto!

Viesti Kirjoittaja qwertyuiopå »

Elikkäs ostin tuosa vähä aikaa sitten tuomoisen mersun 349000km noin ajettu ja oon vaihtanu siihen pa-suodattimen,moottoriöljyn+suodatin ja nyt kaupaisin apua ku en tiedä kuinka korjata kun irroitin polttoainesuodattimen nii sen takana jos katsoo koneen etuosasta nii tulee paksu letku luultavasti pumppuun?? Niin sieltä juuresta vuotaa dieseliä ja siittä lähtee paluuletkut kai? Nii kertokaas onko minkälainen homma vaihtaa tiiviste sinne letkun alle kun vuotaa vähän siittä paluuletkut ois muutenkin tarkoitus uusia käykö mikä vaa polttoaineletku mitä autovaraosa liikkeestä saa? Sitten mersussa lienee vähän öljyvuotaja sielä täällä oon aatellut että keväällä pesen konetilan ja katson mistä sitä tulee. Olen kuullut lucas pumpusta ja sen takia vähä pelotti ostos auto kumminkin lähtee -20pakkasella laakista ku avaimesta kääntää eli oireita ei sillee ole ollut. Ainakaan vielä :roll:
woland
Viestit: 10
Liittynyt: 24.6.2014 8:53

Viesti Kirjoittaja woland »

Jos oikein ymmärsin, niin se paksu letku lienee kuitenkin tankilta tuleva letku? Tätä voisi tukea myös se ettei polttoainevuodosta aiheudu ilmavuotoa. Niissä Liittimissä on kaikissa O-renkaat. Jos ei ole mistään murtunut niin O-renkaiden vaihdolla pitäis selvitä.
qwertyuiopå
Viestit: 7
Liittynyt: 28.12.2014 20:11

aa

Viesti Kirjoittaja qwertyuiopå »

Jooo se taitaa ollakin tankilta tuleva polttoaineletku. Onnistuuko vaihto kotikonstein se vuotaa sieltä liitos kohasta mikä mennee pumpun ja letkun välistä. Ei ole ainakaan oireilu käynnissä/ajossa että kyllä se vähä vuotaa mutta ei vedä kumminkaa ilmaa siittä välistä. Onha se kumminkin hyvä vaihtaa. Paluuletkut samalla myös
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”