panopupun c-farkku

panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

panopupun c-farkku

Viesti Kirjoittaja panopupu »

Kuva
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

Joo, köhömmmm...
Revi tuo tuulilasitarra h*elvettiin, niin avot :shock:
Komee peli ( ilman tuota tarraa ) :D
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

Vesqju kirjoitti:Joo, köhömmmm...Revi tuo tuulilasitarra h*elvettiin, niin avot :shock: Komee peli ( ilman tuota tarraa ) :D
No sitä samaa minä oon tuolle tötterölle koittanu sanoa, että naapurin kanttikonttikorollassaki on just samanlainen :evil:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

lisää mesen kuvia

Viesti Kirjoittaja panopupu »

Kuva
Kuva
Kuvau.jpg[/IMG]
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Yhdistin aiheet, lisää pupu kuvia tähän topikkiin. :D
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

Sun kannattis Marko alkaa it-alalle :idea:

Tuon auton kauneushan riippuu mihin vertaa, mutta verratkaapas vaikka nyt aluksi tähän :roll:
Yks aluvanne vaan on tippunu niin se vähän tökkää silmään :evil:

Kuva

Kuva

Huomaa myös kuvassa näkyvä naapurin kunnioitusta herättävä seittemän neljän nollan volovo :ope:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja panopupu »

VOI KUULE.TARRA ON JA PYSYY.syksyn mittaan kylkiin ehkä tulossa oikeaoppiset west teippaukset.(safety car-copy).
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

sivuprofiili.

Viesti Kirjoittaja panopupu »

Kuva
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

munasillaan

Viesti Kirjoittaja panopupu »

jube.voi että minä olen niiiiin ylpeä tuosta sinun kadetista.ei wittu midn järkee !!!!!!!just istus´kelen munasillaan tässä tietsikan ääressä ja runkkaan sun kadetin kuville.ei varmaan saa yöllä unta g miettii vaan tota sun iki ihanaa kadettia!
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Hieno C! 8) Ei mitään tarroja hiiteen, jos miellyttää omaa silmää niin silloin se saa luvan miellyttää muidenkin silmää. 8) Mistäs maski on kaiveltu, vai onko omatuotantoa? Se miellyttää erityisesti. :D

Panopupulta pitäs kyllä pestä suu saippualla, aika rumaa kielenkäyttöä. :( Jospa vähän siistittäs suuta, jooko? :wink:
blondi
Astrologian papitar
Viestit: 474
Liittynyt: 27.6.2006 6:50

Re: munasillaan

Viesti Kirjoittaja blondi »

panopupu kirjoitti:jube.voi että minä olen niiiiin ylpeä tuosta sinun kadetista.ei wittu midn järkee !!!!!!!just istus´kelen munasillaan tässä tietsikan ääressä ja runkkaan sun kadetin kuville.ei varmaan saa yöllä unta g miettii vaan tota sun iki ihanaa kadettia!
Tää on varmaan huumoria mutta miksi mua ei naurata?
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja panopupu »

laitoin muuten tänään led tyyppiset superwhite parkit eteen noiden punaisten tilalle.tulossa vielä tälle syksylle ajovaloihin tummaa optiikkaa ja strobot etuparkkien kaveriksi.
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

panopupu kirjoitti:lstrobot etuparkkien kaveriksi.
EI S"#¤%&/()=?TANA :ttu: :ttu: :ttu:
Yritä nyt ees vähän käyttäytyä vaikka et osaakaan :evil:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja panopupu »

pitääkö olla palasaippua vai käykö nestemäinen saippua? :D ja nuo kadetti ja muut joket on ehkä vähä sisäpiiriinki liittyviä huikkia.mutta pakkoha se on myöntää että onhan se tuollainen e model kadetti aikas lailla ajaton korimalli.ja maski on omaa tuotantoa.löysi tuolta yhdestä autotarvikeliikkeestä semmoista kromimuoviputkea mikä oli halkaistu yhdeltä sivulta ja siellä putken sisällä oli semmoinen pitävä liima.siitä vaan leikkasin sopivat pätkät jotka ujutin maskiin vaaka ripojen päälle.ja kustannukset oli n 10 egee.
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja panopupu »

jube yritätkö sä nyt näytellä sivistynyttä herrasmiestä????ei mee läpi mulle........ :) kadetti silti ehkä paras koskaan valmistetuista autoista.mikäs auto blondilla on?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

panopupu kirjoitti:pitääkö olla palasaippua vai käykö nestemäinen saippua? :D ja nuo kadetti ja muut joket on ehkä vähä sisäpiiriinki liittyviä huikkia.mutta pakkoha se on myöntää että onhan se tuollainen e model kadetti aikas lailla ajaton korimalli.ja maski on omaa tuotantoa.löysi tuolta yhdestä autotarvikeliikkeestä semmoista kromimuoviputkea mikä oli halkaistu yhdeltä sivulta ja siellä putken sisällä oli semmoinen pitävä liima.siitä vaan leikkasin sopivat pätkät jotka ujutin maskiin vaaka ripojen päälle.ja kustannukset oli n 10 egee.
Jaha, jopa olikin kallista. :shock: Ja on muuten edelleenkin tyylikäs, hinta ei vaikuta asiaan. 8) Mitenkäs se kattokaiteiden irrotus nyt sitten tapahtuu? Pesit jo näköjään suun, en kommentoi pesuainevalintaa sen enempää. :D
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja panopupu »

blondi rakas,sä et varmaan six ymmärrä tuota mun hjuumoria koska sä et ole koskaan ollu alasti tietsikan ääressä etkä ole koskaan ajanut ee:mallin helmykäiskadetilla.jos joskus kokeilet molempia niin sitten ehkä ymmärrät paremmin.ei vaiskaa vaa tää johtuu siitä että makuasioista ei voi ku kiistellä :P
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja panopupu »

kaiteet varmaan nyt irtoo sillä sorkkiksella ja lekalla kuha jube tulee nyt asentaa tota mun mekee tänne kainuuseen.ei vaiskaa :lol: en ole saanu selvyyttä,varmaa joutuu irroittaa kattoverhouksen et saa irti.saksasta tuoduissa ei kaikissa ole noita kaiteita ja ne on musta paremman näköisiä ilman niitä.
blondi
Astrologian papitar
Viestit: 474
Liittynyt: 27.6.2006 6:50

Viesti Kirjoittaja blondi »

panopupu kirjoitti:mikäs auto blondilla on?
MB SLK 200, jonka kuvia taitaa löytyä miittipuolelta (Vantaa).
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja panopupu »

onko ollu aiemmin mesejä?hyvä on autovalinta.mulla on ollu 124 musta 200d-89,vaaleansininen 200d 190-86,smurffi 2.0td superi joka meni konevikaisena kemijärven isännälle,ja nyt on tuo c-sarja ja 124 2.0b.oletko käyny missää mesecruisingeissa koskaan autollasi?minkä värinen se sun meke on?ja jube mesen ainoa oikea väri on muuten tuo hopea!!!
Avatar
mesewarrior
Viestit: 97
Liittynyt: 11.5.2006 10:52

Viesti Kirjoittaja mesewarrior »

panopupu kirjoitti:blondi rakas,sä et varmaan six ymmärrä tuota mun hjuumoria koska sä et ole koskaan ollu alasti tietsikan ääressä etkä ole koskaan ajanut ee:mallin helmykäiskadetilla.jos joskus kokeilet molempia niin sitten ehkä ymmärrät paremmin.ei vaiskaa vaa tää johtuu siitä että makuasioista ei voi ku kiistellä :P
Jos vain arvoisa raati pääsee sopuun käytettävän saippuan laadusta ja merkistä niin mä voin huuhdella vaikkapa Kärcherillä pöpöt tämän herrasmiehen suuvärkistä. Vai happokylvetetäänkö hampuliinit saman tien ettei tämä verbaalikaries hetimiten uusiudu?
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

hammaslekurille

Viesti Kirjoittaja panopupu »

:D kuuleppa reserviläissoturi,pese eka omat tekohampaasi mummon kans,ja osta 3 numeroa isompi pipo itelles jos et huumoria ymmärrä.ja kumpi on pahempi se että istuu kotona alasti ja ihailee kaverin kadettia vai se et tumputtaa 20cm päässsä naapurinrajasta????????ei kannata niuhottaa.......elämässä pitää olla huumoria.
HVM

Re: hammaslekurille

Viesti Kirjoittaja HVM »

panopupu kirjoitti::D kuuleppa reserviläissoturi,pese eka omat tekohampaasi mummon kans,ja osta 3 numeroa isompi pipo itelles jos et huumoria ymmärrä.ja kumpi on pahempi se että istuu kotona alasti ja ihailee kaverin kadettia vai se et tumputtaa 20cm päässsä naapurinrajasta????????ei kannata niuhottaa.......elämässä pitää olla huumoria.

Noni, selvennettäköön että viittaus liittyy mitä ilmeisimmin meikäläisen ex.allekirjoitukseen. Eiköhän keskitytä nyt tuohon hienoon farkkuun. :wink:
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

ei sen tarvi olla ex.

Viesti Kirjoittaja panopupu »

mulle passas jo muutama spiikki sitte.ei vaa aina jaksa nipottaa....vai mitn?ja tumputuskopit kunniaan!
Avatar
EzKo
satunnainen tarkkailija
Viestit: 2054
Liittynyt: 15.12.2005 20:32
Paikkakunta: Karvia

Re: hammaslekurille

Viesti Kirjoittaja EzKo »

panopupu kirjoitti::D kuuleppa reserviläissoturi,pese eka omat tekohampaasi mummon kans,ja osta 3 numeroa isompi pipo itelles jos et huumoria ymmärrä.ja kumpi on pahempi se että istuu kotona alasti ja ihailee kaverin kadettia vai se et tumputtaa 20cm päässsä naapurinrajasta????????ei kannata niuhottaa.......elämässä pitää olla huumoria.
Voee helevettiläinee-ee-eeen :rollin: :rollin: :rollin: putosin tuolilta :D

Eiköhän mennä etiäpäin niinku HVM neuvo :wink:

Nii joo...hiano C
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

jeba

Viesti Kirjoittaja panopupu »

se vaan passade bra:::::
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Viesti Kirjoittaja rtd »

Makiasti naurattaa taas... :lol: :lol: :lol: :wink:

Ja farkku on hieno, ja vielä hienompi sitten kun siihen tulee ne west-teippaukset, ym.. :)
Pro-HVM
panopupu
Viestit: 53
Liittynyt: 05.10.2006 19:35
Paikkakunta: kajaani

rtd:lle.

Viesti Kirjoittaja panopupu »

moro rtd.hieno satakaksnepa.milläs paikkakunnalla vaikutat?mun auto liikkuukajaanin suunnalla.....
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Re: rtd:lle.

Viesti Kirjoittaja rtd »

panopupu kirjoitti:moro rtd.hieno satakaksnepa.milläs paikkakunnalla vaikutat?mun auto liikkuukajaanin suunnalla.....
Enimmäkseen Oulun ympäristössä, mutta muuallakin tulee liikuttua. (keskimäärin 40tkm/vuosi, vaikka en työkseni ajakaan...) :)

((nykyään mese.fi-tarra vasemmassa takakulmassa, jota joka toinen ihmettelee että "mikäs messenger-juttu tuo on"...)) :lol:
Pro-HVM
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Hieno Cee, varsinkin maski. 8) Sopiiko udella, mistä puulaakista tuollaista huokeaa kromiputkeva voi ostaa? Tässähän täytyy harkita ihan maskiprojektria, vaikka vasta sain tuon virallisen avantqarde-maskin kiini. :shock: "Hirvimiesmaskista talvimaski". :roll:
BMW 318d -09
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202, sedan, farmari”