Kannentiiviste

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
it
Viestit: 26
Liittynyt: 26.3.2006 14:02
Paikkakunta: Wallriver

Kannentiiviste

Viesti Kirjoittaja it »

Onko kellään kokemuksia kansipahvin vaihdosta täältä Seinäjoen suunnalta , onko olemassa hyvää / halpaa ?? Ehdotuksia ? Kokemuksia hintoja??
W 124 E 200 Diesel
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Victor reinz on ainut oikia pahvi tuohon.. kannen tiiviste sarja oli muistaakseni jotain 100e luokkaa. joku muu osaa kertoa paremmin nuo työ hinnat. esim: Lucky dog
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29118
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Yläpään tiivistesarja 55 euroa / KL-varaosat.
Aikaa hommassa menee 6-7 tuntia.
JuhaE
Viestit: 333
Liittynyt: 05.11.2005 10:50

Viesti Kirjoittaja JuhaE »

Terho P kirjoitti:Victor reinz on ainut oikia pahvi tuohon.. kannen tiiviste sarja oli muistaakseni jotain 100e luokkaa. joku muu osaa kertoa paremmin nuo työ hinnat. esim: Lucky dog
elring myös, alkuperäinen on elring
pelkkää pahvia ei kannata vaihtaa, myös venat kannattaa koneistaa ja kansi oikasta ,muutenkin tarkastaa koko pasha, muuten vain tekohengitystä :lol:
V8
Sameli
Viestit: 30
Liittynyt: 06.6.2007 19:27
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Sameli »

paffin vaihto on ekalla kertaa täynnä v****maisia ylläreitä ja sitte sen monet ymmärtääkin jo teettää jollain muulla :shock: tänään revin kannen käteen omasta rievusta ja pistin myyntiin hyviä B-varaosia
Sameli
Viestit: 30
Liittynyt: 06.6.2007 19:27
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Sameli »

toki tuo mun riepu on riisseli...
Petri K
Viestit: 85
Liittynyt: 27.3.2006 10:30

Viesti Kirjoittaja Petri K »

JuhaE kirjoitti:
Terho P kirjoitti:Victor reinz on ainut oikia pahvi tuohon.. kannen tiiviste sarja oli muistaakseni jotain 100e luokkaa. joku muu osaa kertoa paremmin nuo työ hinnat. esim: Lucky dog
elring myös, alkuperäinen on elring
pelkkää pahvia ei kannata vaihtaa, myös venat kannattaa koneistaa ja kansi oikasta ,muutenkin tarkastaa koko pasha, muuten vain tekohengitystä :lol:
Toi tekohengitys on niin tapauskohtaista :wink: Omaan 200D:hen vaihdoin pelkän pahvin (vuoti öljyä ulospäin) ja autolla ajettu 100tkm sen jälkeen ongelmitta.
Aikaa meni 5 tuntia ja kustannukset 50€ (itte tein ja säästin)

Mittarilukema tällä hetkellä 028050
jiivee
Viestit: 55
Liittynyt: 31.10.2006 20:51

Sama vika j

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Mulla rupesi 200d -94 kuluttamaan jäähdytysnestettä, mutta ei sekoittanut öljyn kanssa eikä valuttanut ulospäin. Oletan siis, että nesteet katosi pakoputken kautta.

Viimeinen tapaus oli kun alkoi suuttimen juuresta pukkaamaan paineita pihalle kakkospytystä ja veden kulutus on melkoinen. Mitähän mahtaa tehdä katalysaattorille? Sen verran ottaa päähän, että ostin 200 euron auton ja maanantaina vien ikiliikkujan kilvet konttorille, vaikka leimaa onkin yli puoli vuotta jäljellä.

Leiman jälkeen oli viime syksynä ajettu n. 600 km / 5 vrk ja silti merkkiliikeTampereela korjasi yli 290 eurolla, josta suurin osa töitä, joista ei ollut sovittu. Siinä viimeinen niitti miksi en enää autoa korjaamolle vie. Aina joutuu kusetetuksi tai tappelemaan oikeuksistaan.

Jos dieselvero poistuu, laitan kuntoon ja kilpiin. Muuten taitaa käydä niin , että perikunta myy alle 500 tkm ajettua mersua joskus vuosikymmenten kuluttua.
erkka86
Viestit: 41
Liittynyt: 27.7.2007 19:46
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja erkka86 »

Mitenkäs porukat on puhdistellu vanhat kansipahvin jämät pois lohkosta? Ihan vaan raaputtamalla varovasti jollain terävällä vai miten? Onko tuossa 260:n kannessa jotain tyypillistä mikä kuluu tai mitä kannattaa tehdä kansipahvin vaihdon yhteydessä? uudet tiivisteet on joka paikkaan kyllä, mutta kannattaako tuo kansi viedä johonkin tarkistettavaksi ja mahdollisesti plaanattavaksi? Kannessa ei kuitenkaan tiettävästi mitään vikaa ole. Autolla ajettu 170tkm.
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Siihen hommaan tarkoitetulla kaapimalla ja sitten loput pienellä epäkeskohiomakoneella. Tiivisteenpoistosprayta voi käyttää kans apuna.
Avatar
Jani
Viestit: 1449
Liittynyt: 29.9.2005 18:45
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jani »

erkka86 kirjoitti:Onko tuossa 260:n kannessa jotain tyypillistä mikä kuluu tai mitä kannattaa tehdä kansipahvin vaihdon yhteydessä?
Venttiilinohjurit noissa tuppaa kulumaan väljiksi.
Ne ainakin kannattaa tarkistaa, ja suoruuden tarkistus tietysti kun irti on.
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”