ST "tupsuttaa" tyhjäkäynnillä lämpinä...
ST "tupsuttaa" tyhjäkäynnillä lämpinä...
jaahas, nyt näyttää käyneen niin että lavetti ryskyttää tyhyjäkäynnillä lämpimänä niin että ottaa pattiin.... kulukuja on vielä ja huohotustakaan ei normista poikkeavasti ja tuo kiriä nokka on aiheuttanut aiemminkin jonkinmoista tutinaa muttei näin pahaa..... kylymänä ei tupsuta mutta lämpimänä aikalailla. Suattaahan siellä olla kankikin mutkalla muttei pitäis.....
Viimeksi muokannut XUX63, 03.6.2006 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ajoituksesta puheen ollen paljonkohan ajoitus pitäisi olla jos laitta ykkösen putkeen sellaisen diiselin ajoitus lampun ja sillä kattelee... tuolla tuurnalla on sen verran työlästä....vois vaan joskus katella penkityksen lömassa ja kokeilla ajotusta...
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Hiukan lisää empiiristä tutkimusta takana ja vatkaaminen ei ole jatkuvaa eli välillä humppaa ja välillä taas eiMikko K kirjoitti:Ohivuoto mittaus työn alle jos ei siellä ongelmaa niin pumpun ajoitusViri pumppu on tarkempi ajoituksestaan kuin tavallinen
Jako ketjun venymä muuttaa ajoitusta


Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Osta pensa-auto niin saat vaihdettua humppaamisen ihanaan rumbaan.
Se on helepompaa vaihella tulupanjohtoja, virranjakajan kansia jne...
Jaa, kerrotaan nyt samalla mikä siinä on vikana, kun kerran suu avattiin. Siellä on nyt kulunut joutavakäyntipiirin suutin horoksi, lienet taas kaasutellut sitä viikonlopun paikoillaan?


Jaa, kerrotaan nyt samalla mikä siinä on vikana, kun kerran suu avattiin. Siellä on nyt kulunut joutavakäyntipiirin suutin horoksi, lienet taas kaasutellut sitä viikonlopun paikoillaan?

- L.Samarialainen
- Viestit: 2178
- Liittynyt: 05.11.2005 17:27
Ei kai se ketjukaan voi välillä venyä ja välillä ei...XUX63 kirjoitti:Hiukan lisää empiiristä tutkimusta takana ja vatkaaminen ei ole jatkuvaa eli välillä humppaa ja välillä taas eiMikko K kirjoitti:Ohivuoto mittaus työn alle jos ei siellä ongelmaa niin pumpun ajoitusViri pumppu on tarkempi ajoituksestaan kuin tavallinen
Jako ketjun venymä muuttaa ajoitusta
Mystistä
Pitää tarkastaa tuo ketju/ajoitus seuraavaksi vaikka en ole vielä ohivuotoakaan mitannut. Ajattelin ettei se voi välillä vuotaa ja välillä ei.

Ei pysty tällä pumpulla käyttämään nuita sähköhärpäkkeitä ensinkään. En tiiä liekkö syy pumpun herkkyydessä vaiko missä mutta sehän vasta humppaamista on jos tuon kaapeli erehtyy paikoilleen laittamaan 

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.