ST-kuskitHVM kirjoitti:Ps. Kuka kierrättää autoaan yli 4000rpm?![]()

Alkuvauhtia tarpeeksi, niin saa olla aika tykki ohitettava, että pystyy enää häiritsemään ohitusta... 200 D:llä ohitus on taitolaji.®ÐÐ kirjoitti:Toinen on että kun 200D:llä pääsee rinnalle ja himpun verran ohi ja ohitettava huomaa tekstin "200D" komeilevan kontin kannessa aletaan painaa kaasua![]()
200D:llä ohittelu onkin taitolaji todella, äkkinäinen ohittelija on hyvin äkkiä vastaantulevan kanssa keulat vastakkainluokyio kirjoitti:Alkuvauhtia tarpeeksi, niin saa olla aika tykki ohitettava, että pystyy enää häiritsemään ohitusta... 200 D:llä ohitus on taitolaji.
Eihän sitä, paitti nyt kun ei kulje mihinkään. Syötöt niin pienellä, ettei meinaa keritä ollenkaan (200D menee ohi).AriK123 kirjoitti:Ei kai sitä 300 D:tä tarvitse kierrättää ihan NIIN paljon, kuin 200 D:täSami R kirjoitti:Nykyinen 300D taitaa ottaa sen hiukka alta 5000, joten kaipa sitä hiukka rundeja vois lisätä.
Joo, no sitten. Olisko vähän ajon puutettakin?Sami R kirjoitti:Eihän sitä, paitti nyt kun ei kulje mihinkään. Syötöt niin pienellä, ettei meinaa keritä ollenkaan (200D menee ohi).AriK123 kirjoitti:Ei kai sitä 300 D:tä tarvitse kierrättää ihan NIIN paljon, kuin 200 D:täSami R kirjoitti:Nykyinen 300D taitaa ottaa sen hiukka alta 5000, joten kaipa sitä hiukka rundeja vois lisätä.
Melkoisen paljon tapahtuu jo ennen 3000 kierrosta Om617:ssa.
Teillä Pohjanmaalla se onnistuukin..jari_w123 kirjoitti:Mulla oli tapana pitää joku 120-140 lasissa maantiellä satasen alueella kun 200d:llä ajelin.
Kai sitä nyt muuallakin ollaan ajeltu kun lakeuksilla...ja ei mitään vaikeutta oo ollu pitää kys. vauhteja motarilla jne jne...on sitä isoolla kirkoolla muutaman kerran käyty...Dunkelblau123 kirjoitti:Teillä Pohjanmaalla se onnistuukin..jari_w123 kirjoitti:Mulla oli tapana pitää joku 120-140 lasissa maantiellä satasen alueella kun 200d:llä ajelin.täällä on aina joku tiellä tai itse on jonkun tiellä. Ei onnistu motarillakaan (120km/h rajoitus) pitämään 140km/h vauhtia paria kilsaa pidempää kun aina on joku hevosvankkuri tunkemassa eteen.
En tiennyt missä syöttöruuvi on silloin, kun en tiennyt sitäkään että tällaisia foorumeita on olemassa mistä ruuvin sijainti olisi selvinnyt heti.Savu arvo siinä koneessa oli 1,9 joten kyllä savua ainakin tuli.Sami R kirjoitti:^![]()
Olikos sulla siitä 200D:n pumpusta otettu kaikki irti?