200d säklätää
200d säklätää
ikkuna auki ajelessa säklättää niinkö putkivuotais en vaa oo löytäny yhtää vuotokohtaa, minusta kuuluu aika edestä tämä säklätys. mikä vois moista säklätystä piettää.
Kyl siel musta jälki jossain on
Putkea tukkoon ja ihmettelemään vaan, silmät korvat ja nenä avuksi
Putkea tukkoon ja ihmettelemään vaan, silmät korvat ja nenä avuksi
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
putkea tukittu ja tutkittu ei löydy ei pirun tiiviiltä tuntuu. noh laitoin kylmään pakosarjaan vuodonilmaisua ei löytyny mitään. mutta tölväsin sitä samaa suutinputkille ja suutimille niin kahden suutimen juuressa alkoi kuplimaan vaikuttaako tuo mitenkään käyntiin tai muuhun jos sieltä vuotaaa. sitte se iskari joka on hihnankiristimessa nii voiko se ääntää jotenkin myös.
Enemmän pihalla ko lumiukko.drneo kirjoitti:voip olla seki. se pajan päälikkö oli pihalla ku lumiukko. tuumas vaan et kaikki alta 2000 luvun mersut on esikammio dieseleitä.
Puristuspaineita/pakokaasuja sieltä tulee. Se jos se vuotaa suuttimen ja esikammion välistä ni on heleppo korjata tolla rikan vaiholla. Jos kannen ja esikammion välistä ni sitte kinkkisenpi.
E46 330D & E46 328i
dodiin vaihoin nuo kumekset ja pikkusen tuotti tuskaa ku olivat niin lujassa kiini että oikeen sai töitä tehä ja ne pultin kannat oli 16.8 Wtf eikä ollu pyöristyneet tai kuluneet. Lopulta sain kuitenki 17mm kiintolenkillä ja räikällä ne patentoitua auki. noh vanhoissa kumeissä oli reiät ja täten heiluvatku hullun mulkku tuulessa.
sitten se säklätys no senki selevitin oli se egr letku huonosti kiinni siinä imukotelossa (ilmankos) laitoin nyt vihon ja viimein sen laipan sinne egr ku ei näemmä tuo pelkkä alipaineletkun tukkiminen riittänyt, vaan turruutti viellä nokea imukanaviin. vidalis sanon minä.
sitten se säklätys no senki selevitin oli se egr letku huonosti kiinni siinä imukotelossa (ilmankos) laitoin nyt vihon ja viimein sen laipan sinne egr ku ei näemmä tuo pelkkä alipaineletkun tukkiminen riittänyt, vaan turruutti viellä nokea imukanaviin. vidalis sanon minä.