Eli tuollahan se jo kysyttiin..
Pumppu
Motorin jalat
Ennakonsäädin?
Yritän samaan tehä vähän kuin muistilistaa..
ennakonsäätimen/pumpun rattaan keskellä olevassa pultissa on "vääräkätinen kierre"
Kiristys 40-50nm Ohjearvo on 65nm mutta porukka on niitä saanut sillä katkaistua.
Ja mitä muuta? Löytyy varaosakone, joka ensiviikolla pitäisi laittaa lihoiksi.
Myös pumpun irrotus kiinnostaa!
E. Riittääkö nämä?
"Jotta pumppu sinne ahtaaseen paikkaan mahtui, tarvittiin öljynputsarinjalka OM601 -moottorista, jolloin saadaan rivipumpulle paikka
polttoainesuodattimen jalka myös OM601 -koneesta.
Ruiskutusputket tarvitaan myös, ne ovat OM605 -koneen.(yksi jää yli...) "
OM601 tilalle Om604 mitä tarvitsen vanhasta koneesta?
OM601 tilalle Om604 mitä tarvitsen vanhasta koneesta?
® Mesen linttaklubi
Alipainepumppu 601:stä. 604sen alipainepumpulle tulee öljynpaine. Se linja pitää tukkia, se kyllä jää tiivistepinnan alle mutta ei tahdo pitää.
Kanteen/lohkoon tarvi pari pakkaslommia, kun 604 alkuperäsessä suodatinjalassa on lämmönvaihdin moottoriöljylle.
Pumppu ois hyvä olla vaikka 6mm elementeillä. Vakioltaan sillä 601:sen pumpulla siitä ei mikään voimapesä tule.
Ja kaasuvaijeri/vivut pitää rakennella ite.
Sammuttimelle onkin 124ssa alipaine valmiina. C/E koppaan tehtäessä sammutin on tehtävä esim EGR:n sähköventtiilistä.
Kanteen/lohkoon tarvi pari pakkaslommia, kun 604 alkuperäsessä suodatinjalassa on lämmönvaihdin moottoriöljylle.
Pumppu ois hyvä olla vaikka 6mm elementeillä. Vakioltaan sillä 601:sen pumpulla siitä ei mikään voimapesä tule.
Ja kaasuvaijeri/vivut pitää rakennella ite.
Sammuttimelle onkin 124ssa alipaine valmiina. C/E koppaan tehtäessä sammutin on tehtävä esim EGR:n sähköventtiilistä.