http://translate.google.fi/translate?hl ... md%3Dimvns


Juu kyllä.dealer kirjoitti:Eikös E200K ole 1,8 ?eikös se 2l motti olis ny ollu riittävän pieni jo
Ässä downsizaa koneitaan, C pitää sitkeästi kiinni 6,2-litraisesta AMG:sta;jusamb kirjoitti:Tämähän on hienoa. Ässään 1,1 litrainen kone ja päästöjen mukainen autovero kohdalleen. Sitten vain 6 litrainen vaihtomoottori tilalle. Loistavaa!
No ainakin 1,8 tullaan ehkä näkemään Ässässäkin:jusamb kirjoitti:Tämähän on hienoa. Ässään 1,1 litrainen kone ja päästöjen mukainen autovero kohdalleen. Sitten vain 6 litrainen vaihtomoottori tilalle. Loistavaa!
http://www.benzinsider.com/2012/02/6-ne ... he-market/a turbocharged 1.8L petrol should be expected
Eeiikös mersu omista smartin ?....siitä 0,9T (vai onko se 0,6?) kone ässään, mahtunee kivasti ässän takavaimentajan paikalle joten jää konehuonekin matkatavaroille kuten kuplavolkkarissa.jusamb kirjoitti:Tämähän on hienoa. Ässään 1,1 litrainen kone ja päästöjen mukainen autovero kohdalleen. Sitten vain 6 litrainen vaihtomoottori tilalle. Loistavaa!
http://www.autokanta.com/autopokkari/te ... 47=5264926Aerodynamiikka-paketin, sähköisen ohjaustehostuksen, pidemmän vetopyörästön välityssuhteen sekä matalan vierintävastuksen 205/55 R16 –renkaiden ansiosta malli kuluttaa vain 4,5 l/100 km, mikä tarkoittaa 119 gramman CO2-päästöjä kilometrillä. Päästötaso on pudonnut 10 grammaa eli 8 prosenttia. Moottori tuottaa 125 kW (170 hv) tehon, ja sen yhteydessä käytetään tässä versiossa aina 6-vaihteista käsivalintaista vaihteistoa.
Voimanlähteeksi palanneen 1,6:n koeajo C Coupen keulalla:Laaksonen kirjoitti:Kyllähän tuo melko pieneltä kuulostaa nimenomaan E:n nokalle, C:ssähän tuota konetta jo kokeiltiin C180 BE-villityksen yhteydessä:
1597 cm³ [E16ML / M271.910]
Enkä pitäisi ihmeenä vaikka BMW:n 5:nkin tulisi ainakin 1,8-litrainen kone takaisin viimeistään faceliftin yhteydessä.