Automaattilaatikko vaatii ehkäpä jotain pientä säätöä.
Vaihteet menee hienosti päälle kaasupoljin pohjassa ja yleensä moitteitta myös ihan kevyellä pintakaasulla ajaessa.
"Puolella kaasulla" kiihdyttäessä 2-3 vaihto yleensä takkuilee. Lämpimällä laatikolla pelaa hiukan paremmin. Kierrokset vain nousee ennenkuin menee "pykälä silmään".
Minkähänlainen säätötoimenpide tähän pitäisi tehdä? Mekassa oli ohjeistusta noista vivustojen säätämisistä, mutta auttaako niiden säätäminen tällaisissa tilanteissa? Onko ainoa konsti tuohon paineiden nosto?
Ja laatikkoonhan on öljyt ja suodatin vaihdettu vajaa 1000 km sitten, ATF 220.
Tomaattilaatikon säätö (E250 TD -94)
Tomaattilaatikon säätö (E250 TD -94)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia Wagon A - 08
Saab 9-3 Sportsedan 2.0t A -05
Datsun 100A - 75
Saab 9-3 Sportsedan 2.0t A -05
Datsun 100A - 75
viewtopic.php?t=12625&highlight=
Tuossakin yks topicci laatikon paineiden nostosta. Oikeen kuvat ja kaikki! Esitinpä sinnekin kysymyksen ku sattui olemaan samanlainen paineensäätöruuvi kyseisessä laatikossa.
Tuossakin yks topicci laatikon paineiden nostosta. Oikeen kuvat ja kaikki! Esitinpä sinnekin kysymyksen ku sattui olemaan samanlainen paineensäätöruuvi kyseisessä laatikossa.
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia Wagon A - 08
Saab 9-3 Sportsedan 2.0t A -05
Datsun 100A - 75
Saab 9-3 Sportsedan 2.0t A -05
Datsun 100A - 75
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55