farkku vatkaa kuin .....
farkku vatkaa kuin .....
puoli miljoonaa ajettu farkku vatkaa kun vaihdetta vaihtaa, siis nykii ja sytytyksessä ei oo vikaa kun on metalliset tulpanjohdot.
kuka kertoisi tämän vaivan salat, vaiko on ominaisuus.
kone 250d, laatikko jossa pakki kakkosen vieressä perä ilman lukkoa.
ite oon mietinnä seuraavaa-> kytkimen jouset lopussa, kardaanissa väljää ja samoin perässä.
suuremman remontin teko ei juuri inostais mutta jotain täytyy tehdä, meinaan vi***taa rajusti tuo nykiminen, luulin päässeni siitä eroon kun siirryin Diesel kantaan.
tai kohta on myynnissä erittäin hyvä korinen varkkumese nykimisellä, jos ei syy seleviä.
vatkaus vaan pahenee jos pistää kärrin perään.
kuka kertoisi tämän vaivan salat, vaiko on ominaisuus.
kone 250d, laatikko jossa pakki kakkosen vieressä perä ilman lukkoa.
ite oon mietinnä seuraavaa-> kytkimen jouset lopussa, kardaanissa väljää ja samoin perässä.
suuremman remontin teko ei juuri inostais mutta jotain täytyy tehdä, meinaan vi***taa rajusti tuo nykiminen, luulin päässeni siitä eroon kun siirryin Diesel kantaan.
tai kohta on myynnissä erittäin hyvä korinen varkkumese nykimisellä, jos ei syy seleviä.
vatkaus vaan pahenee jos pistää kärrin perään.
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Veit jalat suustaniJarkko N kirjoitti:...Toinen vaihtoehto
on käyttää pumppu pajalla (PPD), niin vääntää enemmän ja vit*taa vähemmän.

Meinasin vastata ihan äskön juuri näin. auto asiantuntevalle pajalle väljyyksien hakuun ja pumppu pajalle

Kaasu herkistyy entisestään mutta kun ainakin osa välijistä saadaan pois niin loppuun tottuu helposti.
Itellä ei auto nyi enää yhtään mutta jos joku mersua tuntematon sillä ajaa niin aina ne kommentoi että "kylläpäs se hytkyttää"

® Mesen linttaklubi
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
300TD on sama vika, tai siis ominaisuus. Boch mekaanisella pumpulla on tietääkseni ominaisuus nykiä.
Olenko täysin väärässä??, jos olen niin painun nurkkaan häpeämään
.
Olenko täysin väärässä??, jos olen niin painun nurkkaan häpeämään

Viimeksi muokannut 300 D farkku, 03.5.2007 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
taitaa olla helpoin ratkaisu että vaihtaa paikkaa pystylyhdyn kanssa, siis tallissa. otan pystärin ajoon ja jätän gengurun talliin häpeäköön siellä kun ei toiminut kunnolla.
pitänee sit raahautua seppien luo, mutta kukas itäsuomessa mesen pumpun ropais. kytkyttimen voi vaihtaa ite ja kartaanin nivelet tai mitkä kumit siellä on , perän antaa olla vaan.
pitänee sit raahautua seppien luo, mutta kukas itäsuomessa mesen pumpun ropais. kytkyttimen voi vaihtaa ite ja kartaanin nivelet tai mitkä kumit siellä on , perän antaa olla vaan.
Tuota... Voisiko joku valottaa tuota renkaiden kulutuspinnan määrän mahdollista yhteyttä auton vaihtonykimiseen?
En kyllä edes väitä että omaisin mitenkään edes keskivertoa kummempaa käytännön fysiikan ilmiöiden ymmärtmystä, mutta jotenkin en kyllä edes ala tajuamaan mahdollista syy-yhteyttä.
Itsellä tuo vaihtonykiminen alkaa olla aisoissa kun olen tällä mersulla jo 1500 km vedättänyt, eikä tosiaan omassakaan pystykorv.. eikun lyhdyssä ollut tuommoista rekyylinvaihtelua.
Mutta vaimo menee mielummin vaikka bussilla töihin kuin ottaa mersun alle, kun hänellä se kuulemma heijjaa. Harmi sikälis, kun vaimon käyttöön mersun vähän niinkuin hommasin.
En kyllä edes väitä että omaisin mitenkään edes keskivertoa kummempaa käytännön fysiikan ilmiöiden ymmärtmystä, mutta jotenkin en kyllä edes ala tajuamaan mahdollista syy-yhteyttä.
Itsellä tuo vaihtonykiminen alkaa olla aisoissa kun olen tällä mersulla jo 1500 km vedättänyt, eikä tosiaan omassakaan pystykorv.. eikun lyhdyssä ollut tuommoista rekyylinvaihtelua.
Mutta vaimo menee mielummin vaikka bussilla töihin kuin ottaa mersun alle, kun hänellä se kuulemma heijjaa. Harmi sikälis, kun vaimon käyttöön mersun vähän niinkuin hommasin.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Tulipa pari viikonloppua takaperin ajettua auto tasamaalle ja kömmittyä alle tutkimaan syytä muutama aika sitten äkillisesti tehostuneeseen bonanza-ilmiöön.
Ja alkoihan asiat valjeta:
- Takarättinivel suht ok näköinen, ei aiheuttane toimenpiteitä.
- Ristikossa ihan paljaisiin näppeihinkin tuntuva klak-klak-välys
vaihtoon.
- Tukilaakerista paha äkkiä sanoa, ei tunnu väljältä eikä ole "senkuuloisesti" jyristellytkään.
- Jortaanin etupäässä kaksi kumi-/metallimokkulaa. Näistä takimmainen näyttää ja tuntuu ihan ok:lta, mutta etumainen plotkaa tyhjää noin 1 cm verran ihan silminnähden.
vaihtoon ja pian??
- Taka-apurungon puslat näyttävät ok:lta näihin silmiin, eikä ajossa ole mitään muljahtelua tuntunut, joka kaiketi jollain lailla noiden pulikoiden väljyysindikaattorina toimisi.
Eli taitaa olla JuMulla asiaa KL-putiikkiin, veikkaan ma.

Ja alkoihan asiat valjeta:
- Takarättinivel suht ok näköinen, ei aiheuttane toimenpiteitä.
- Ristikossa ihan paljaisiin näppeihinkin tuntuva klak-klak-välys

- Tukilaakerista paha äkkiä sanoa, ei tunnu väljältä eikä ole "senkuuloisesti" jyristellytkään.

- Jortaanin etupäässä kaksi kumi-/metallimokkulaa. Näistä takimmainen näyttää ja tuntuu ihan ok:lta, mutta etumainen plotkaa tyhjää noin 1 cm verran ihan silminnähden.



- Taka-apurungon puslat näyttävät ok:lta näihin silmiin, eikä ajossa ole mitään muljahtelua tuntunut, joka kaiketi jollain lailla noiden pulikoiden väljyysindikaattorina toimisi.
Eli taitaa olla JuMulla asiaa KL-putiikkiin, veikkaan ma.

=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi