Mie jo nohevana ostin kytkyttimen pääsylinterin kun jarrunestettä häviää johonkin, mutta kuivempihan se on ku sanonku mikä.
Täytyy myöntää, että automaateilla on tullut ajeltua, niin ei ole näitä kytkinmurheita pahemmin ollut, enkä tiedä mihin työsylinteri vuotaa jos vuotaa, tiiättekö te ? Ulkopuolelta työsylinteri on myös kuiva, mutta muuten auto jättää sillointällöin läiskän allensa, jonka olen todennut olevan hyvin suurella todennäköisyydellä jarrunestettä. Voiko siis työsylinteri vuotaa kytkinkopan sisään ja sieltä jotain muuta kautta pihalle ? Vuoto ei ole runsasta, kerran sitä olen lisännyt.
Kytkytin on pelannut ilman oireita, mitä nyt joskus polkimen vaste on ehkä kevyempi kuin joku toinen kerta, irroittaa ja ottaa kiinni aina suunnilleen samoilla korkeuksilla, missä vika



Niin, ja miten työsylinteri vaihdetaan, ulkona näkyvät pultit veks ja lähteekö sen jälkeen nätisti ?
-Risto