perä
- seppokotilainen
- Viestit: 325
- Liittynyt: 13.12.2006 1:29
- Paikkakunta: Lievestuore
Ei se sinne suoraan käy. 300ssa on "iso" perä ja 200ssa "pikku" perä.
Joutuu vaihtaan 300sen vetoakselit ja "uuteen" perään 200sen kardaanin laippa.
Samalla välitys muuttuu. 300E:ssa taisi olla 3.07 tai 3.27 ja 200D 5-vaihteisessa tuo 3.91. Voi olla että 200nen ei jaksa enää juuri vetää tuolla mahdollisella 3.07 välityksellä.
Välitys riippuu onko perä sedanista vai farkusta. manuaalista (4/5-v) vai automaatista.
Joutuu vaihtaan 300sen vetoakselit ja "uuteen" perään 200sen kardaanin laippa.
Samalla välitys muuttuu. 300E:ssa taisi olla 3.07 tai 3.27 ja 200D 5-vaihteisessa tuo 3.91. Voi olla että 200nen ei jaksa enää juuri vetää tuolla mahdollisella 3.07 välityksellä.
Välitys riippuu onko perä sedanista vai farkusta. manuaalista (4/5-v) vai automaatista.

ookkei,selvä se sitten on eli ei sopine,kiitosMika.T kirjoitti:Ei se sinne suoraan käy. 300ssa on "iso" perä ja 200ssa "pikku" perä.
Joutuu vaihtaan 300sen vetoakselit ja "uuteen" perään 200sen kardaanin laippa.
Samalla välitys muuttuu. 300E:ssa taisi olla 3.07 tai 3.27 ja 200D 5-vaihteisessa tuo 3.91. Voi olla että 200nen ei jaksa enää juuri vetää tuolla mahdollisella 3.07 välityksellä.
Välitys riippuu onko perä sedanista vai farkusta. manuaalista (4/5-v) vai automaatista.
JK. vielä perästä,en tiedä muuttaako asiaa mitenkään mutta tarkennuksena vielä että tarkoitin bensa 300:sen perääMika.T kirjoitti:Ei se sinne suoraan käy. 300ssa on "iso" perä ja 200ssa "pikku" perä.
Joutuu vaihtaan 300sen vetoakselit ja "uuteen" perään 200sen kardaanin laippa.
Samalla välitys muuttuu. 300E:ssa taisi olla 3.07 tai 3.27 ja 200D 5-vaihteisessa tuo 3.91. Voi olla että 200nen ei jaksa enää juuri vetää tuolla mahdollisella 3.07 välityksellä.
Välitys riippuu onko perä sedanista vai farkusta. manuaalista (4/5-v) vai automaatista.