722.4 nelonen luistaa

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Janzaperkule
Viestit: 2
Liittynyt: 09.4.2011 15:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

722.4 nelonen luistaa

Viesti Kirjoittaja Janzaperkule »

Juu elikkäs tuli ostettua ensimmäinen Mersu (-87 300D) ja tuossa toi nelonen ei pidä juuri ollenkaan. Kylmänä pari ekaa kilsaa pitää vähän , mutta sen jälkeen tuo nelonen ei kestä vetoa ollenkaan. Kaikki muut vaihteet toimii hienosti ja ei luistele yhtään, niin sanotusti niskat naksahtelee ku kiihyttelee :)
Öljyt ja suodatinkin tuli vaihdettua ja paineitakin koitin samalla nostaa , mutta ei ollu apuja.
Elikkäs tipsejä viisaammilta kaivataan, kiitos jo etukäteen vastauksista.
gremlin
Viestit: 77
Liittynyt: 14.1.2008 15:08
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja gremlin »

taitaa olla laatikko paskana, tuskimpa tuohon on muuta konsteja ko korjauttaa tai vaihtaa ehjä laatikko :roll:
W204 350cdi
W124 250TDT
Avatar
piku
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 2529
Liittynyt: 09.10.2005 11:40
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja piku »

oletko vaihtanut niitä venttiilejä/jousia sinne
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

piku kirjoitti:oletko vaihtanut niitä venttiilejä/jousia sinne
eipä taija auttaa ennää jousisatsien vaihto jos noin paljon luistaa, sielton varmaankin menny levyt taikka levykasan kotelon tiivisteet :roll:
Janzaperkule
Viestit: 2
Liittynyt: 09.4.2011 15:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Janzaperkule »

No voe helvata.
Täytynee varmaan raapasta irti ja kiikuttaa korjaajalle. :?
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Janzaperkule kirjoitti:No voe helvata.
Täytynee varmaan raapasta irti ja kiikuttaa korjaajalle. :?
juu sinnehä se varmaanki :roll:
tännään muuten purin yhen askin ja olihan siitä poltettu kytkin K1 aivan paskaks, tartti rengasrauvoilla kammeta irti, että sai levykasan pois paikoiltaan :wink:
TUON NÄKÖNEN OLI k1:SEN PAKETTI
Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”