laatikon kilinä
laatikon kilinä
Tossa yks päivä olin parkkeerannu mersun pieneen vesilammikkoon ja yöllä pääs jäätymään renkaat siihen. Aamulla kun nitkutin sen siitä ylös, rupesi P:lle vaihdettaessa kuulumaan noin sekunnin verran selvää kilinää. Tuo nyt toistunut muutaman kerran, mikähän sieltä nyt meni? Tuntuis ainakin kuuluvan laatikosta.. 

Re: laatikon kilinä
Lähditkö pakilla liikkeelle?Rottis kirjoitti:Tossa yks päivä olin parkkeerannu mersun pieneen vesilammikkoon ja yöllä pääs jäätymään renkaat siihen. Aamulla kun nitkutin sen siitä ylös, rupesi P:lle vaihdettaessa kuulumaan noin sekunnin verran selvää kilinää. Tuo nyt toistunut muutaman kerran, mikähän sieltä nyt meni? Tuntuis ainakin kuuluvan laatikosta..
aijai, ei saa w124 automaatilla kylmänä peruutella
menee sisuskalut rikki.
Mutta jotta ei nii synkkiä kuvia maalailla niin minulla alkoi yks päivä laatikko kilisemään mutta sepä ei ookkaa laatikko, ku vaan siitä laatikon vierestä oli pakoputken kannake irronnut ja se aiheutti äänen. se jopa tuntui vaihekepissä ja olin 100% varma että ny se loota levis.

Mutta jotta ei nii synkkiä kuvia maalailla niin minulla alkoi yks päivä laatikko kilisemään mutta sepä ei ookkaa laatikko, ku vaan siitä laatikon vierestä oli pakoputken kannake irronnut ja se aiheutti äänen. se jopa tuntui vaihekepissä ja olin 100% varma että ny se loota levis.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.