Onko viisivaihteisissa manuaalimalleissa samanlainen (lue suoraan vaihtokelpoinen) kardaaniakseli, vai onko mitoituksessa eroja eri moottoreiden välillä? Tarkoitus olisi selvittää toisen kardaanin avulla autossa paikoillaan olevan osan kunto, kun auton alta sitä ei näköjään saa kovin helposti selville. Noita kardaaneja tuntuu saavan melko edullisesti, joten kovin suurta tappiota toisen kardaanin hankinnassa ei tee, vaikkei mikään autossa muuttuisi vaihdon myötä.
Onko muuten kaikissa satalankuissa kardaanin värinänvaimennin vuosimallista riippumatta? Vehon varaosamyyjä väitti, että omassa mallissani (124.030, manuaali ja kaksoismassavauhtipyörä) sitä ei olisi. Tällä hetkellä autossa ei sitä ole, lieneekö sitten ollut milloinkaan. Kardaanin etupää näyttää siis oheisen kuvan mukaiselta:
