Tere!
Sain juuri pajalta auton, automaattiloota käytiin läpi ja kaikki kulunut vaihdettiin uuteen.
Muuten toimii hyvin, mutta 3 vaidetta vaihtaessa tuntuu vahän luistavan.
Jos ajaa kevyellä kaasulla, niin vaihtaa aivan ok ja nopeasti, mutta vika ilmenee kun antaa hanaa enemmän.
Voisiko vika olla säädöissä. paineissa ysm....( korjaaja oli kuulemma irrottanut alipaineletkun ja silloin oli vaihtanuit kuin unelma ???)
Ainakin laatikon korjaaja epäili näin ja lupasi ottaa asiasta selvää...
Ajattelin kuitenkin kysyä teidän tietäjienkin mielipiteitä asiasta.
Ennen remonttia vaihtoi ihan normaalisti!
Automaatissa 3 luistaa vähän???? Onko kysymys säädöistä
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Voi olla tai sitten ei
Tuossa minkä viimeksi teimme, niin joutui nostamaan tasauspainetta. Muuten vaihteli liaan löysästi / pehmoisesti.
Toinen tarkastettava kohde on syöttöpumpun kyljessä olevan alipainesäätimen toiminta.
Kolmas on se vaijerin säädön tarkistus.
Neljäs on se alip. rasia laatikossa josta tasauspainetta säädetään.


Tuossa minkä viimeksi teimme, niin joutui nostamaan tasauspainetta. Muuten vaihteli liaan löysästi / pehmoisesti.
Toinen tarkastettava kohde on syöttöpumpun kyljessä olevan alipainesäätimen toiminta.
Kolmas on se vaijerin säädön tarkistus.
Neljäs on se alip. rasia laatikossa josta tasauspainetta säädetään.

They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Kun letku on irti, laatikko vaihtaa niin suurilla paineilla mitä laatikon kyljen modulaattorista on säädetty.BigA kirjoitti:Mutta siis nämä asiat läpikäymällä pitäisi päästä hyvään lopputulokseen ?
Alipaineletkun irrotus kuulemma vaikutti tosiaan niin, että vaihteet vaihtui hyvin. Mistä voisi kertoa?
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Modulaattorista laatikon kuppeesta lisää painetta.BigA kirjoitti:Elikkä kun letku irti vaihtaa ok, mutta letku kiinni kolmosvaihde luistaa, niin voiko siitä päätellä mikä säätö voisi auttaa ( tyhmiä kysymyksiä varmaan edelleen)
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.