Ja taas jatkuu sama asia!
Kysyisin vielä teiltä tietäjiltä tätä...
3 vaihde siis luisti rempan jälkeen laatikossa, Korjaaja lupasi tottakai hoitaa asian kuntoon, mutta ehtii vasta ensi viikon alusta perehtyä siihen.
Antoi ensiapuohjeeksi sellaisen, että konehuoneen puolelta piti irroittaa alipaineletku, jolloin ei enää laatikko vaihdoissa luistanut vaan vaihtoi terävästi pykälät silmään.
Kaveri sanoi, että tohtii ajaa ensi viikkoon saakka tällä säädöllä.
Vaihdot kyllä nykäisee aika lailla ja nelosessa peräpäässäkin vähän jokin "kolahtaa"
Miten on? Onko varma, ettei riko mitään kohtaa autossa / lootassa? Vai olisiko varmempaa pistää auto parkkiiin siihen asti kunnes saadaan säädöt / mikä sitten onkion vikana kuntoon?
Edelleenkin automaatista
Jos siellä perässä joku kolahtaa niin siellä on vaan väljää. Ei pitäisi rikkoa mitään nuin lyhyessä ajassa. Pidemmällä aikavälillä käy perän rakenteiden päälle.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.