Pakin ihmettelyä.
Pakin ihmettelyä.
E320:stä siis laatikosta pakki karussa, kylmänä löytyy kyllä. lämpimänä kytkeytyy päälle ja hiipii varovasti taaksepäin tasaisella maalla, pienikin vastanen niin pysähtyy ja haisee palaneelle kun pakkia tarjoaa päälle. Pakin männän tiivisteet lienee tiensä päässä, ajattelin huomenna kaivella lootan pois ja alkaa tutustumaan asiaan.
Mitä kannattaisi uusia samalla kun laatikko on pöydällä, pakin osat käsitääkseni suht simppeli vaihtaa, mutta onko muita kohteita jotka kannattaa uusia samalla, eteenpäin ajettaessa laatikossa ei ole ongelmaa, kaikki pykälät löytyy, eikä edes luista. Neuvot, hajotuskuvat etc. kaikki tervetulleita, tai jos pohjois-savon alueelta löytyy joko asian hallitseva niin polttoaineet maksan ja kahvit tarjoan jos poikkeaa Varpaisjärvellä Sutela´s garagen tiloissa antamassa konsultaatiota.
Mitä kannattaisi uusia samalla kun laatikko on pöydällä, pakin osat käsitääkseni suht simppeli vaihtaa, mutta onko muita kohteita jotka kannattaa uusia samalla, eteenpäin ajettaessa laatikossa ei ole ongelmaa, kaikki pykälät löytyy, eikä edes luista. Neuvot, hajotuskuvat etc. kaikki tervetulleita, tai jos pohjois-savon alueelta löytyy joko asian hallitseva niin polttoaineet maksan ja kahvit tarjoan jos poikkeaa Varpaisjärvellä Sutela´s garagen tiloissa antamassa konsultaatiota.
Once you get fat you never come back.
Laatikon kun ottaa alas niin uusiksi öljyt, suodatin ja öljypohjan tiiviste.
Sitten laatikon puolelle, pakin männän tiivisteet (iso ja pieni), 2 valkoista teflon rengasta nyt ainakin, sitten jos aihetta niin pakin pakan (B3) kitkalevyt kannattaa samalla vaihtaa, yleensä ovat ihan ok jos loota muutenkin on.
B3 pakalle on myös oma välyksensä, jos levyt ovat loppu ja sitäkautta välys väärä niin reilummin pakittaessa pakka pääsee pohjaamaan ja jälki voi olla karua.
viewtopic.php?t=44615
Tuossa oman sprinterin vastaava loota jossa täytulo oli lähellä, eivät onneks jouset lähteneet vielä liikenteeseen kun autolla ajoin vain 2km vian ilmenemisen jälkeen
Sitten laatikon puolelle, pakin männän tiivisteet (iso ja pieni), 2 valkoista teflon rengasta nyt ainakin, sitten jos aihetta niin pakin pakan (B3) kitkalevyt kannattaa samalla vaihtaa, yleensä ovat ihan ok jos loota muutenkin on.
B3 pakalle on myös oma välyksensä, jos levyt ovat loppu ja sitäkautta välys väärä niin reilummin pakittaessa pakka pääsee pohjaamaan ja jälki voi olla karua.
viewtopic.php?t=44615
Tuossa oman sprinterin vastaava loota jossa täytulo oli lähellä, eivät onneks jouset lähteneet vielä liikenteeseen kun autolla ajoin vain 2km vian ilmenemisen jälkeen
Joo, AkiP:ltä tuli ostettua toinen laatikko ja heitin siitä ehjät pakin osat paikalleen, laatikko toimi erinomaisesti muutaman päivän kunnes eilen illalla pakki hävis taas, kytkeytyy päälle kun laitta r:lle mutta ei lähde liikkeelle kun vapauttaa jarrun, ja samaan aikaan mittaristossa vilkuttelee jarrupalojen kulumisesta ilmoittava valo, muulloin ei pala koskaan ja paloja on sekä tunnistimet näyttää ehjiltä... Kertokaas mitä alan penkomaan.
Once you get fat you never come back.