Modulaattorin vaihto

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
geoman
Viestit: 79
Liittynyt: 01.11.2005 12:43

Modulaattorin vaihto

Viesti Kirjoittaja geoman »

Ajattelin vaihtaa automaattilaatikon kyljesä olevan modulaattorin jatkeena olevan "muovitapin", koska ne kuulemma muuttavat muotoaan ja antavat periksi jolloin vaihdot muuttuvat. Tilanteen voisi korjata ehkä säätöruuvia kiristämälläkin.

Ehkä vaihdn koko venttiilin.

Mitenkäs tuo modulaattori saadaan säätöihin ilman painemittareita - ilmeisesti vain kokeilemalla?
VW Golf Plus 2.0 DSG vm. 2011
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

ite otin vanhan pois, kiristin sen kiinni ja laskin kierrokset. Laitoin uuteen saman verran ja toimii.


Sitä en jaksanut tohinassa laskea olisiko uusi modulaattori ollut sopivissa jo tehtaan jäljiltä.
geoman
Viestit: 79
Liittynyt: 01.11.2005 12:43

Viesti Kirjoittaja geoman »

epk kirjoitti:ite otin vanhan pois, kiristin sen kiinni ja laskin kierrokset. Laitoin uuteen saman verran ja toimii.


Sitä en jaksanut tohinassa laskea olisiko uusi modulaattori ollut sopivissa jo tehtaan jäljiltä.
vm 1991 on tullut modulaattorista uusi veriso. Mikäli löydän vanhan mallin teen kuten sinä muutoin vaihdan vain "muovitapin", jota modulaattori painaa.

Kiitos tiedosta
VW Golf Plus 2.0 DSG vm. 2011
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”