CE 300-24 kickdown sekoilu

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Avatar
tovayryn
Viestit: 284
Liittynyt: 26.9.2006 23:02
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

CE 300-24 kickdown sekoilu

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

Eli auto temppuilee kickdownin kanssa. Laatikko on ilmeisesti 722.4 ja toimii moitteettomasti muuten, mutta kickdownilla kiihdyttäessä rajotin nappaa ennen aikojaan kiinni, ennen kuin kickdown ehtii vaihtaa vaihdetta. Eli missä moinen vika voisi olla ja onko tiedossa kalliskin remontti? ja mistä nyt lähteä etsimään vikaa..?
BMW 535d //Täysitehoinen

ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Eikös se kikkari pelaa releellä? Onkohan rele rikki? Onko sitä kokeiltu koputella tai nykiä?
Avatar
tovayryn
Viestit: 284
Liittynyt: 26.9.2006 23:02
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

ei oo vielä, ku just ei oo tietoo itellä että mikä tuota kikkaria nyt ohjaa ja mitä kautta laatikolle menee tieto koneen kierroksista? että mistä nyt lähtis vikaa hakee? Eli onko kickdownin ohjaus nyt yhdessä noista monitoimireleistä?
BMW 535d //Täysitehoinen

ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

tovayryn kirjoitti:Eli onko kickdownin ohjaus nyt yhdessä noista monitoimireleistä?
Nyt kyselet jo pahoja. Olikohan se siinä releessä, jossa mainittiin sylinterimäärä tyyliin "6 Zyl..."? En kyllä jaksa nyt muistaa. :( Kohta se joku nauraa ja muistaa. :D
Avatar
tovayryn
Viestit: 284
Liittynyt: 26.9.2006 23:02
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

ei kait se haittaa jos joku nauraa, se pidentää ikää.. :D

mut ku joku vaan tietäs missä on kyse ku itellä ei oikeen meinaa ymmärrys riittää. Joku transsi tässä pitäs vetää ja samoille ulottuvuuksille ku mersun insinööri on ollu joskus joka tuon on miettiny kuumeisesti.
BMW 535d //Täysitehoinen

ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
Avatar
tovayryn
Viestit: 284
Liittynyt: 26.9.2006 23:02
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

soitin tuossa siekkiselle laatikosta ja arveli vain kickdown vaijerin olevan liian kiereällä, eli laatikko vaihtaa liian pientä silmään ku kickdown painetaan ja koneessa ei riitä kiekat. Toinen voi olla sitten alipaine säätö tai kickdownin solenoidi laatikonperällä. Toden näköisin oli nyt kuitenkin tuo vaijeri
BMW 535d //Täysitehoinen

ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
Avatar
tovayryn
Viestit: 284
Liittynyt: 26.9.2006 23:02
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

homma testattu ja näyttäs pelaavan. Vaijerin säädöstä oli kyse :)

Iso kiitos siekkiselle joka tiesi vian hetimiten :)
BMW 535d //Täysitehoinen

ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”