Eli vaihdoin perän 3,46 harvempaan 3,23 välityksellä olevaan ja nyt nop.mittari nättää liian vähän. Miten mittarin saa kalibroitua oikealle välitykselle? Olisko kellään laskukaavaa jolla pystyy laskemaan nopeuden välityksen,kierrosluvunja pyöräkoon avulla? Itse en ole sellaista.
-Tero
Perävlitys-nopeusmittarin näyttö
Perävlitys-nopeusmittarin näyttö
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
http://www.kabamus.com/garage/gears.html
Siitäpä. Jostain syystä tuo antaa eri arvot riippuen kirjottaako perävälityksen pilkulla vai pisteellä. Luulisin että täytyy käyttää pistettä, sehän on ameriikkalainen tapa. Eli 3.23 on oikein ja 3,23 väärin.
Vielä pikasuomennos
Tire Width in (mm): renkaan leveys millimetrejä
Aspect Ratio: renkaan mataluussuhde (eli 80 / 70 / 65 / 60 jneyms)
Rim Diameter in (inch): vanteen halkaisija
Transmission Gear Ratio: vaihteen välitys
Differential Ratio (final drive): perän välitys
Siitäpä. Jostain syystä tuo antaa eri arvot riippuen kirjottaako perävälityksen pilkulla vai pisteellä. Luulisin että täytyy käyttää pistettä, sehän on ameriikkalainen tapa. Eli 3.23 on oikein ja 3,23 väärin.
Vielä pikasuomennos
Tire Width in (mm): renkaan leveys millimetrejä
Aspect Ratio: renkaan mataluussuhde (eli 80 / 70 / 65 / 60 jneyms)
Rim Diameter in (inch): vanteen halkaisija
Transmission Gear Ratio: vaihteen välitys
Differential Ratio (final drive): perän välitys
I drive an Opel. What's your excuse?