Joo eli tilanne on se että olisi katsastus tuossa jossakin vaiheessa helmikuuta tulossa ja pitäis kehitellä että mitähän tuolta voimansiirrosta menee vaihtoon,eli oireet ovat että kun esimerkiksi päästää nopeasti kaasun pois 40 vauhdissa tai syöttää "nopeasti" isompaa pykälää esim liukkaalla leikkiessä niin jostain kuuluu aika kumea "pam" aina,missä problemo?? Perhanan amiskan auto puolikin kun ei ota ennen kun helmikuun puolenvälin tienoilla töitä vastaan millon voi olla jo myöhäistä,muka meinaavat loppu työtkin saada tehtyä

tavan ajossa ei sinällään ongelma ole kun kyllähän omistaja osaa hellästi ajella mutta ei tuota kukaan kaveri ole tähän menessä tainnut osata ilman pamauttelua ajaa yhtään vaihtoa...

ja näin vielä vähän offtopic että mitä muuta ois laitettavana niin;
-Takajarru levyt menee ilmeisesti vaihtoon kun onkun pesukoneen linkouksen lopetus alkaa jarruttelemaan yli 80 km/h vauhdeista...
-Pelkääjän puolen etu lokari menee ilmeisesti vaihtoon,siinä on peukun pituinen ja levyinen reikä syöpynyt...
-Rekisteri kilven valolle pitää jotain keksiä kun kontin luukku on aivan kun jonkun suolalla hankaamisen jäljiltä,siellä täällä ruostetta ja pahimmat sillein että rekisteri kilven valo halus tulla ruuveineen päivineen läpi

Muuta ei tainnutkaan mitään akuuttia olla,jos vaan ei katsuri huomaa pakokaasun kierron sulkemista...