3.0 24v ja 3.2 ce:n manuaalilaatikosta kysymys?

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

3.0 24v ja 3.2 ce:n manuaalilaatikosta kysymys?

Viesti Kirjoittaja 190dee »

sellainen asia vaan tuli mieleen että onko tuossa zf:än (717.450) tekeleessä suora vitonen niinkuin getrakissa vai onko se loikkarivitosella niinkuin kaikki mersun tekeleet, kun noita zf:än laatikoita sais tuota ruottimaalta kuitenkin puolta halvemmalla kuin mitä getrakkia ja kai tuo laatikko nyt jotain kestäisi, kun en oo vielä saanu tuota 2.6bensan (717.435) laatikkoakaan kapiakantisella rikki :shock: niin ja onko tuo zf:ffä pitkällä vai lyhyellä akselilla.
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Avatar
hcmato
ST-mies
Viestit: 1154
Liittynyt: 21.7.2007 22:25
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja hcmato »

Taitaa olla lyhyellä akselilla ZF tekele, menee se vauhtipyörä uusiin puihin :(
Siitä en ole varma onko suora 5 mutta luulen niin. :oops:
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja 190dee »

hcmato kirjoitti:Taitaa olla lyhyellä akselilla ZF tekele, menee se vauhtipyörä uusiin puihin :(
Siitä en ole varma onko suora 5 mutta luulen niin. :oops:
no niinpä tietenki :twisted:
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja 190dee »

niin onko se nyt lyhyellä vaiko pitkällä akselilla ja onko siinä suora vitonen :?: :roll: kiitos ja anteeksi :acavallo:
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

EPÄILEN että on lyhyellä akselilla (ryssän sivuille en justiinsa kerkiä)
ei mee vauhtis uusiin puihin :wink: pitää kuitenki pikkusen varmistella viä :roll: olipa taas apua mun kommentiista :oops:

ainiin .. ja tuo velipoijan pirssi ainaki kiljuu niinku syötävä ku ajaa satasta vitosella (n 3000rpm kierroksia konees 3.27 perällä)

mulla 3.23 perä kiljuu hyvin samanverta ku ajelee 4-vaihteella jossa 5-vaihde on ylivaihde joten sanoisin että 5-vaihde on zf askissa suora

ja lyhyen kytkin-akselin perustelen sillä että n -90 luvun jälkeen alkoivat saksan hanssit laitelemaan raudanpulassa lyhkäsempiä akseleita mersun askeihin ja tietääkseni zf askit on tullu vasta 90 luvun tienoilla käyttöön :roll:

kunhan ny vaan tuumailin tuommosta :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”