w124 250d -86 mersuu automaattilaatikko. mitä tarvii tehdä?
-
- Viesti:
w124 250d -86 mersuu automaattilaatikko. mitä tarvii tehdä?
eli otsikon mukaiseen lankkuun tarvis vaihtaa automaatti loota. onko paljon mitä joutuu nikkaroimaan pelkän laatikon vaihdon lisäksi. esim jotain alipaine juttuja ym. entäs se pumpun elr systeemi?
Elikkä: Laatikko,kardaanin etuosa, vaihteenvalitsin,jarrupoljin,kaasuvivuston osa johon laatikosta tuleva vaijeri tulee kiinni(siis tämä tulee kanteen kiinni),laatikon johtosarja,alipainemodulaattori pumpunkylkeen. Tossa nyt mitä ensin tuli mieleen. Perävälitys pitää vaihtaa harvempaan 3,07. Onko muuten -86 mallissa elr systeemi? Helpoin tapa projektiin on kun hommaat kokonaisen auton josta saa kaikki tarvittavat hilppeet. Itse tein tuohon omaan ko. homman, osat kävin purkamassa samasta autosta ja oman auton moottori oli lähtöisin automaatista joten alipaine vermeet oli valmiina. Elrrää ei ole kytketty lainkaan joten siitä en tiedä mitään. Kai se on ihan turha? Että tässä vähän alku tietoa. Itse osin vaihtotyö ei niin kovin ihmeellinen ole jos on homma hanskassa ja kaikki tarvittavat osat löytyy. Itselläni meni 4-5 tuntia perän ja polkimen vaihtoa lukuunottamatta tallissa tunkkihommana.
-Tero
-Tero
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09