Tavoite:
Saada jäärata 124 300 Deen peräks mahdollisimman tiuha välitys
Olemassa on:
W202 perä, jossa 3.92 välitys, vetarien laipat 100 mm
W124 perä, jossa 3,46 välitys, vetarien laipat 110 mm
Vetoakselit molempiin
Kysymys:
a) Onko mahdollista vaihtaa W202 perään nuo W124 laipat, eli kuinka laipat on kiinni ? Takakannen avaan kuitenkin kemppilukon tekoa varten
b) Onko mahdollista käyttää noita W202 vetareita, joissa 100 mm laipat, eli onko pituus ja navan pään pooritus sama ?
Pohtii jäitä odotellessa,
Pekko
Perien sopivuudesta W124 / W202 ja vetarien laipat
Perien sopivuudesta W124 / W202 ja vetarien laipat
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Vastaan ainoastaan sen tiedon perusteella että miun W202 asennettin W124 perä. Eli vaihdon pitäisi onnistua.
Takakansi auki niin saat vedettyä irti sokat jotka lukitsevat laipat perään, sitten vaan vedät ne poies. Ja vanhan perän laipat meni heittämällä paikoilleen, siis ainakin tässä tapauksessa.
Laippojen vaihto oli helppo homma joten kokeilemaan vaan...
Takakansi auki niin saat vedettyä irti sokat jotka lukitsevat laipat perään, sitten vaan vedät ne poies. Ja vanhan perän laipat meni heittämällä paikoilleen, siis ainakin tässä tapauksessa.
Laippojen vaihto oli helppo homma joten kokeilemaan vaan...
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Ok
jotain tämän tapaista epäilinkin, ja näin se menis helposti, ei tarvis nyhtää 124 vetareita irti...
Eikun purkamaan...
Tänks !
-P-
jotain tämän tapaista epäilinkin, ja näin se menis helposti, ei tarvis nyhtää 124 vetareita irti...
Eikun purkamaan...
Tänks !
-P-
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
xin811 kirjoitti:Mutta ei sitä lukkoon kannata hitsata
meinaaks ettei pyöri sit

Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17