Perä alkoi ääntelemään kovin metallisella äänellä kevyessä moottorijarrutuksessa. Koska perässä ei ollut muuten väljää ja se oli ollut oireeton ja äänetön, epäily kohdistui keskitappiin ja sen kiinnityssokan poikkimenoon.
Pultit irti ja vetarit langalla pohjaan roikkumaan... ABS-anturi oli tosi tiukka irroittaa mutta suostui sekin ehjänä lähtemään.

Orvon näköinen on pohja ilman murikkaa...

Tapin molemmista päistä puuttui hieman tavaraa - tavara näkyy kauniina metallinhohtona öljyn seassa:

Koska sokka oli antautunut todettiin sen kestävyys riittämättömäksi ja harkintaan tapin hitsaaminen paikoilleen.
Takana näkyy rattaassakin pieniä "hiertymiä":

Tämä vain vahvisti päätöstä hitsaamisesta.
Tappi hitsattuna ja ylimääräiset rälläköitynä:

Tapin irtoamisen erittäin nopeasti aiheuttama väljyys poistui samalla ja perä tuntuu välyksien puolesta uutta vastaavalle.
... aika loppui kesken.... rojekti jatkuu tänään...