Voiko 4maticilla ajaa testiasennolla???
-
- Viestit: 79
- Liittynyt: 19.10.2010 2:30
- Paikkakunta: SOMERO
Voiko 4maticilla ajaa testiasennolla???
Siis jos ottaa etuvetarin "huoltoon" mut muut osat on kiinni.Tarkotan tässä,että pelkkä vetari on otettu pois eikä muuhun oo koskettu.
En oo mistään löytäny tällasta tietoo, jotta onko tää mahdollista .
Hyviä arvauksiakin kattellaan mielenkiinnolla.
En oo mistään löytäny tällasta tietoo, jotta onko tää mahdollista .
Hyviä arvauksiakin kattellaan mielenkiinnolla.
-
- Viestit: 79
- Liittynyt: 19.10.2010 2:30
- Paikkakunta: SOMERO
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ihan menee osaksi mutun puolelle, mutta mikäs jottei
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Tuleehan se juu, prikat ja läpi pultti
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
- Viestit: 79
- Liittynyt: 19.10.2010 2:30
- Paikkakunta: SOMERO
Nii, vetarihan irtoo sieltä kyllä koskematta muuuhun pyöräntuentaan lainkaan, ulkopäästä mutteri auki ja sisäpäästä 6 pulttii, sit vaan pyörät linkkuun ja vetari pois välistä, siltäosin siis "ajokelpoinen". Miten siis vaikuttaa testiasentovipu jakolaatikon toimintaan ja voikohan sillä ajaa sit kuinka pitkään, kun neliveto on "kytketty" pois päältä. Kyseessä siis vanhempi malli, jossa se punainen vipu.
-
- Viestit: 79
- Liittynyt: 19.10.2010 2:30
- Paikkakunta: SOMERO
UPEETA , nyt on jo selvinny et testiasennolla voi ajaa vaikka kuinka pitkään (kiitos sergey) , mut miten toi pultti siellä tähän asiaan vaikuttaa(tyhmä kun oon, enkä tajuu) siellähän on kaksoiskuulalaakeri siinä navassa ja vieläpä aika tiukalla sovituksella (eihän se lähe takanavastakaan ku kappaleina tappelulla tai tarkoitukseen suunnitellulla ulosvetäjällä) onhan se laakeri ollu sielä kuitenki reilu 20vuotta liikumatta pesässään molemmin puolin (kartiorullalaakerit on kai eri asia).
Niinpä tietysti , siis kiinitetään pyörän napa laaakerin sisä kehään ja sit eiku ajoo vai eli sopivat prikat ja kunnon pultti ja piukkaan kiinni ja eiku menox, tästäkö oli kysymys tän pultin kohdalla.
Niinpä tietysti , siis kiinitetään pyörän napa laaakerin sisä kehään ja sit eiku ajoo vai eli sopivat prikat ja kunnon pultti ja piukkaan kiinni ja eiku menox, tästäkö oli kysymys tän pultin kohdalla.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jep pultti läpi ja paksu prikka molemmin puolin niin että puristus tulee samaan tapaan kuin sillä vetarilla,muuttolintu kirjoitti:UPEETA , nyt on jo selvinny et testiasennolla voi ajaa vaikka kuinka pitkään (kiitos sergey) , mut miten toi pultti siellä tähän asiaan vaikuttaa(tyhmä kun oon, enkä tajuu) siellähän on kaksoiskuulalaakeri siinä navassa ja vieläpä aika tiukalla sovituksella (eihän se lähe takanavastakaan ku kappaleina tappelulla tai tarkoitukseen suunnitellulla ulosvetäjällä) onhan se laakeri ollu sielä kuitenki reilu 20vuotta liikumatta pesässään molemmin puolin (kartiorullalaakerit on kai eri asia).
Niinpä tietysti , siis kiinitetään pyörän napa laaakerin sisä kehään ja sit eiku ajoo vai eli sopivat prikat ja kunnon pultti ja piukkaan kiinni ja eiku menox, tästäkö oli kysymys tän pultin kohdalla.
ne on yllätävän löysäti siellä(vaikka niitä vaihdelessa tuntuu että ovat tiukassa) kun ajele vaikka sataa kurvin ja jarrutta pari kertaa niin helposti käy että on renkaat jotenkin kummassa asenossa...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
joo siellä jyllää eri voimat kuin mitä sä pystyt ranteen kautta välittämään laakerin irroituksessa. Se tasainen täryytys jo itsessään saa laakerit liukumaan ulos.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Mites tuo testitaaki vaikuttaa siihen jakolaatikon toimintaan. Ei tullu tuossa selväks se, tahi osannu vaa lukea tarkaan. Sitä vaan sottailin jotta jos mieli halajaa käyvä nelikko pois "kytkettynä" ottamassa pitkee liippii. Tosin matikit o passelia kyllä sellasenaanki mut jos vaikka vertailu mielessä:)