ei toimi tai siis toimii siten, että se ei ossoo vaihtaa 1->2
jos esim. ajat 3 ja laitat pakkokakkoselle, niin menee kakkoselle ja jos viel hidastaa, niin menee ykkönen..
mutta liikkeelle lähdöstä vaihteella 2, lähtee ykkösellä muttei vaihda kakkosta! ?
miksi?
onko jossain kepukan säätö jutussa jotain?
E: tosiaan tomaattihan tää on
200d -93 pakko kakkonen
200d -93 pakko kakkonen
® Mesen linttaklubi
Re: 200d -93 pakko kakkonen
Ootko varma että lähtee nimenomaan ykkösellä eikä kakkosella? Lootahan antaa lähtä ykkösellä liikkeelle ainoostaan reippaammalla kaasulla.potox kirjoitti:ei toimi tai siis toimii siten, että se ei ossoo vaihtaa 1->2
jos esim. ajat 3 ja laitat pakkokakkoselle, niin menee kakkoselle ja jos viel hidastaa, niin menee ykkönen..
mutta liikkeelle lähdöstä vaihteella 2, lähtee ykkösellä muttei vaihda kakkosta! ?
miksi?
onko jossain kepukan säätö jutussa jotain?
E: tosiaan tomaattihan tää on
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Ymmärtääkseni laatikon pitääkin toimia niin että pakkokakkosella ykkönen pysyy päällä huippukierroksille asti.
Jos laatikko ei sittenkään vaihda kakkosta, olisiko se sitten kulumisesta johtuvaa, vaiko säätö kysymys
Urheilullisessa ajossa on joskus tullut käytettyä näin:
Pakkokakkosella liikkeelle (eli ykkönen sisällä) kun haluaa kakkosta sisään, käyttää keppiä pakkokolmosella ja vetää takaisin kakkoselle nyt onkin sitten kakkonen niinkauan kun haluaa isompaa pakkokolmonen
Jos laatikko ei sittenkään vaihda kakkosta, olisiko se sitten kulumisesta johtuvaa, vaiko säätö kysymys
Urheilullisessa ajossa on joskus tullut käytettyä näin:
Pakkokakkosella liikkeelle (eli ykkönen sisällä) kun haluaa kakkosta sisään, käyttää keppiä pakkokolmosella ja vetää takaisin kakkoselle nyt onkin sitten kakkonen niinkauan kun haluaa isompaa pakkokolmonen
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®