Lähteekö kardaaniakseli laatikosta irti ihan vetämällä kun on ensin irroittanut kardaanin perästä irti yms kannattimista? Jos ei lähde, niin miten se lähtee? Pitäisi se stefa vaihtaa sekä perä tiivistää uudelleen että pysyisi ölpät sisällä....
Ja mites tuo perän irroitus, onko siellä jotain pyöräntuentaan liittyviä pultteja jotka vaikuttavat pyöränkulmiin, eli joutuuko ne säätämään ko.homman jälkeen?:)
Perämurikanhan joutuu irroittamaan kokonaan jos haluaa sen stefan sieltä vaihtaa, eikö? Kaikkea tätä ennen kuitenkin puhdistan nuo vaihteiston ns. Huohotusletkut. Onkos siellä ihan letkut siellä niiden päällä jossain? Ja miten siihen vaihteiston huohotinletkuun pääsee käsiksi näin kun käytössä ei ole muuta kuin tunkki, tuleeko kuinka ahdas homma:)?
Olisko vielä hyviä vinkkejä vaihteitoöljyn täyttö "propun" aukasuun, piukassa oli kun koulussa joskus koitin avata sitä, joten silloin jäi öljytkin lisäämättä...
Öljynlisäys ja huohottimien puhdistus on tälläinen väliaikaisratkaisu jolla päästään kuukausi kaksi ajamaan jotta tulee se aika että voi nuo osat purkaa autosta, kuitenkin sen verran iso homma että menee siinä tunkilla tehdessä tovi, ja autoa tarvitaan joka päivä....

Sitten vielä lisäkysymys kytkimen kestoon näissä 200diisseli koneissa, kyseessä 4 vaihteinen manuaali, miten noi on kestänyt ns. Normikäytöllä, nyt mittarissa 470tkm ja pelottaa että milloin kytkin kulahtaa loppuun, sen verran ajettu jo kuitenkin....

Ja mitäs öljyä tuonne laatikkoon? Ilmeisesti hyvin tarkka öljystä, onko se sitä mobilin atf220 öljyä mitä olen kuullut että sinne sopii?
