E 200 D ja 5-vaihteinen manuaali-onko vetoja 5:sella?
E 200 D ja 5-vaihteinen manuaali-onko vetoja 5:sella?
Olen miettinyt, että miten tuohon W124:seen 200 D:hen sopii tuo 5. vaihde. Millaista nopeutta vitosella voi ajella, että matkanopeus pysyy yllä lievissä ylämäissä? Onko sen etu vain kesäkäytössä kun nopeus on 100 km/h lähinnä laskemassa kierroksia-äänitasoa?
Tuliko 5.vaihde vakioksi E-mallin myötä 93 vai oliko se jo 2.sarjassa vakiona 93?
Tuliko 5.vaihde vakioksi E-mallin myötä 93 vai oliko se jo 2.sarjassa vakiona 93?
Re: E 200 D ja 5-vaihteinen manuaali-onko vetoja 5:sella?
Ei voi oikeen ajella vitosella ku +100km/h, jurraa pienillä nopeuksilla ja sitte hyytyy ylämäkiin ihan kiitettävästikardaani kirjoitti:Olen miettinyt, että miten tuohon W124:seen 200 D:hen sopii tuo 5. vaihde. Millaista nopeutta vitosella voi ajella, että matkanopeus pysyy yllä lievissä ylämäissä? Onko sen etu vain kesäkäytössä kun nopeus on 100 km/h lähinnä laskemassa kierroksia-äänitasoa?
Tuliko 5.vaihde vakioksi E-mallin myötä 93 vai oliko se jo 2.sarjassa vakiona 93?

Onhan se ihan hyvä motariajossa, mutta kyllä kepakkoa terttee hämmentää ylämäkiin.
E-mallissa ainakin tuli 5-vaihde vakioksi, siitä en ole 100varma tuliko jo -93

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
No niihän sitä sanothaan kakspuolikhaastaki että siinon viies vaihe turha
Mie se vain ruukasin välhiin ajella mutkasen pikataipahleenki viitosella ko en perustanu heiluttaa sitä kepakkoa, välilä menthiin viittäkymppiä eikä jurranu yhtään
Nyt sitte ei tartte kepittää ollenkhaan, kiitos Aki P:n automatisoinnin

Mie se vain ruukasin välhiin ajella mutkasen pikataipahleenki viitosella ko en perustanu heiluttaa sitä kepakkoa, välilä menthiin viittäkymppiä eikä jurranu yhtään

Nyt sitte ei tartte kepittää ollenkhaan, kiitos Aki P:n automatisoinnin
Voihan toki olla että minusta 200D tuntuu jurruttavalta ja mopolta oli se sitte 4,5,6 tai7 vaihteinen ku on tullu ajeltua *köh* 190D:llä
Liekkö tuo keveämpi kori ku tuntuu että kulkee oikeen mukavasti ja mitä isompi mäki niin sen paremmin viheltää

Liekkö tuo keveämpi kori ku tuntuu että kulkee oikeen mukavasti ja mitä isompi mäki niin sen paremmin viheltää

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Omassa E mallissa oli jo vitosvaihde. Onhan siitä tyhjänä ajettaessa hyötyä. kierrokset pysyy satasen nopeudessa ihmismäisellä tasolla.
Kärryn kanssa, ohituksissa ja ylämäessä vitosen sai unohtaa... Ei vaan vakiossa ole tehoja. Vaikka en muutenkaan käytä vitosta kärryjen kanssa, vaikka pellin alla olisikin tehoa tarjolla.
Appiukolla on nelivaihteinen 2ooD, kyllähän tuo tuolla on kohta satatonnia ajanut. Itse en ole muistaakseni ajanut kuin kerran tuolla mersulla.
Kärryn kanssa, ohituksissa ja ylämäessä vitosen sai unohtaa... Ei vaan vakiossa ole tehoja. Vaikka en muutenkaan käytä vitosta kärryjen kanssa, vaikka pellin alla olisikin tehoa tarjolla.
Appiukolla on nelivaihteinen 2ooD, kyllähän tuo tuolla on kohta satatonnia ajanut. Itse en ole muistaakseni ajanut kuin kerran tuolla mersulla.