Kaipaisin neuvoja ongelmaani.
Meille piti muuttaa -12 vuosimallin W212 ja w204 piti lähteä vaihdossa parisen tuntia sitten mutta homma menikin puihin koska auto olikin vikatilassa kun kuski toi sen pihaani. Soitto myyjälle ja hiukan jutustelua autosta, tulimme tulokseen että auto menee mb:n huoltoon ennen vaihtoa.
Sattuipa olemaan testeri lainassa ja lukaisin vikakoodit autosta.
P0344 nokka-/kampiakselin asentoanturi rivi 1 väärä sopeutus, katkonainen
U1433 liitin 15, puuttuu, virheellinen signaali, katkonainen
P0113 tuloilman lämpötila-anturi 1, oikosulku plusnapaan
P0103 ilmamääräanturi 1 oikosulussa positiiviseen, katkonainen
P0193 polttoainekiskon paineanturi, oikosulku plusnapaan , katkonainen
P042F pakokaasun takaisinkierrätyksen asennonsäädin A jumissa kiinni, juuttunut, katkonainen
Sähköinen tasonsäätö EHNR212:
C401 can-tietoliikenne moottrijärjestelmän kanssa viallinen, katkonainen
Air suspension SPC204:
U0401 ei can sanomaa moottorin valvontamoduulin ohjausyksiköltä, katkonainen
Auto on 220, avantgarde, ils,comand, ym. Saksasta tuotu. Alustanumerolla kurkattu käyttöautolla huoltohistoriaa mb:n järjestelmästä ja huollettu ohjelman mukaisesti. Itte olen autoa käynyt katsomassa ja koeajamassa, mitään ongelmia ei silloin ollut.
Mitä nämä vikakoodit kertovat teille ketkä oikeasti näistä ymmärtävät?
Kuuluuko auton tehdä sammutuksen jälkeen seuraavaa, ilmajousista kuuluu suhinaa ja perä laskee?
Voipi heittää kommenttiakin kannattaako sotkeutua koko autoon, nyt jäi hieman sonnan maku suuhun.
Auto on kyllä hieno mutta onko se pommi...
