W124 vm.95 etulokasuojat

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
pasilat
Viestit: 7
Liittynyt: 26.12.2006 19:36
Paikkakunta: kauhajoki

W124 vm.95 etulokasuojat

Viesti Kirjoittaja pasilat »

Onko jollain kokemusta kuinka tarvikelokasuojat sopivat paikoilleen w124 koriin,vai kannataako ostaa alkuperäiset jotka toki maksavat huommattavasti enemmän.Saako alkuperäisiä suomesta jostain edullisesti
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10647
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ex E200D:hen vaihdettiin tarvikelokarit. Entiset alkuperäiset olivat ottaneet hapanta sen verran, että ei kannattanut alkaa pajomaan.
Lokasuojat ostettiin KL-varaosilta ja maalaus & ruostesuojaus tehtiin pyhäsalmessa eräällä maalaamolla. Hintaa tuolle projektille tuli 450€. Istuvuus näissä tarvikelokareissa oli vähän niin ja näin. Kyllä ne paikalleen saatiin, mutta tarkkasilmäinen kyllä huomasi eron.

Eli, mikäli haluat laadukkaat ja rahaa on niin osta alkuperäiset. KL varaosien kautta taitaa saada. :)
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Tosiaan jos hyvä haluaa niin alkuperäiset. Käytettyjäkin joskus löytyy hyviä, alkuperäinen uusi kun on melkoisen kallis... "Jube"lla ainakin oli ruosteettomat lokasuojat aikaisemmin myynnissä :idea:
mr_aspen
Viestit: 5
Liittynyt: 09.3.2007 2:36

Viesti Kirjoittaja mr_aspen »

itsellä vaihdettiin tarvikelokarit ylimaalauksen yhteydessä, ja yllättävän pienillä muokkauksilla meni paikalleen. niissäkin on eroja, ostovaiheessa pyysin saada itse valita hyllystä. Oli meinaan kaverilla käynyt niin, että vasen puoli istui paikalleen, mutta oikea ei millään.
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Kyllähän se näin on että niitä joutuu "hieno" säätään, mutta kyllä ne yleensä pienellä vaivalla saa istumaan. Kannattaa tosiaan myyjän kanssa aina tarkistaa paketin sisältö ennen kuin kävelee sen kanssa ulos. Tahtoo tulla noita kuljetusvaurioita. Koskee tosin myös muitakin osia, esim yhteen väliin tilasin w201:sen umpiota, niin kolmannella kerralla tuli ehjä.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
jd-mies
Viestit: 59
Liittynyt: 25.11.2006 20:11

Viesti Kirjoittaja jd-mies »

Itse ajattelin ostaa omaan 200D vasemman puolen tarvike etulokasuojan,niin kiinnostaa että millaisissa hinnoissa maalaus suurin piirtein liikkuu?Aion kyllä soitella maalaamoihin.Mutta että tietäisi ettei tipahtaisi penkiltä :)
jd-mies
Viestit: 59
Liittynyt: 25.11.2006 20:11

Viesti Kirjoittaja jd-mies »

jd-mies kirjoitti:Itse ajattelin ostaa omaan 200D vasemman puolen tarvike etulokasuojan,niin kiinnostaa että millaisissa hinnoissa maalaus suurin piirtein liikkuu?Aion kyllä soitella maalaamoihin.Mutta että tietäisi ettei tipahtaisi penkiltä :)
niin ja maalaavatko ennemmin paikallaan vai irti?
502900
Viestit: 35
Liittynyt: 06.11.2007 11:33

etulokari

Viesti Kirjoittaja 502900 »

Emäntä lyttäs vasemman lokasuojan pari vuotta sitten. Hain Motonetista tarvikelokasuojan ja maalikaupasta maalit lakkoineen. Yks kaveri sitten ruiskutteli ja minä ruuvasin tuotoksen paikoilleen.

Mielestäni ihan riittävän hyvä, ei sitä eroa huomaa kuin jos oikein erikseen yrittää virheitä löytää. Suurin ero taitaakin olla maalarin työjäljessä. Voipihan se olla, että alkuperäisosa on paremmalla pohjamaalilla? :roll:
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Noita peltiosia kannattaa aina ensin sovittaa autoon ja sen jälkeen kun istuvuus on taattu, niin vie maalarille. Maalattua suojaa kun eivät ota takaisin vaikka ei sopisikaan.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
Avatar
Joeli
Viestit: 747
Liittynyt: 07.1.2007 18:43
Paikkakunta: Heinävesi

Viesti Kirjoittaja Joeli »

jd-mies kirjoitti:
jd-mies kirjoitti:Itse ajattelin ostaa omaan 200D vasemman puolen tarvike etulokasuojan,niin kiinnostaa että millaisissa hinnoissa maalaus suurin piirtein liikkuu?Aion kyllä soitella maalaamoihin.Mutta että tietäisi ettei tipahtaisi penkiltä :)
niin ja maalaavatko ennemmin paikallaan vai irti?
Irtolokarin maalaus kustantaa noin 80-120 euroa, mitä tuossa olen itse asiaa kysellyt.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

jd-mies kirjoitti: niin ja maalaavatko ennemmin paikallaan vai irti?

irrallaan mielummin että saa värin "sisäosiin" helpommin.. (irrottavat sen takia jokatapauksessa) pintamaalaus tehään yleensä autoonpäin siks että jos on pahasti värieroja niin voipi häivytellä oveen ja ehkä konepeltiin (=kallista)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”