Kyynärnojan kitinä
Kyynärnojan kitinä
Jotenkin tuntee olevansa aika tumpelo. Tyhjäkäynnillä täytyy pitää vasenta kyynärluuta ovenkahvalla, muuten rämisee ei sitten kun vauhti lisääntyy, ruuveja löysällä, juu mutta missä ja miten pääsee käsiksi, ei viittisi porata oven ulkopuolelle ovisilmääkään, vaikka se aika hauska jippo olisikin.
Onko auto -89 loppuvuoden malli tai uudempi? Toisinsanoen muovihelmallinen malli jossa on siistimpi sisusta jalopuilla?
Luultavasti jalopuiden mutterit ovat nääs löysällä ja niitä saa kiristeltyä kun käyttää ovipahvin pois.
(tämä ajatus siksi koska periaatteessa moisen kahvan väännätys saattas kitinän lopettaakkin)
Luultavasti jalopuiden mutterit ovat nääs löysällä ja niitä saa kiristeltyä kun käyttää ovipahvin pois.
(tämä ajatus siksi koska periaatteessa moisen kahvan väännätys saattas kitinän lopettaakkin)
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.

Usein ovipahvi ja kyynärnoja ei ole oikein paikallaan.
Kyynärnojassa on koukku jonka pitää uida pahvia asentaessa omaan aukkoonsa oven sisäpeltiin. Tässä aukossa on alunperin kitinää poistamassa vielä sellaiset verhoilukankaan palaset.
Voit testata vetämällä kahvasta penkkiin päin. Jos koukku on paikallaan reiässä, kahva ei myötää yhtään vedon suuntaan.
Jos väärin paikallaan, koko oviverhoilu taipuu.
Kyynärnojassa on koukku jonka pitää uida pahvia asentaessa omaan aukkoonsa oven sisäpeltiin. Tässä aukossa on alunperin kitinää poistamassa vielä sellaiset verhoilukankaan palaset.
Voit testata vetämällä kahvasta penkkiin päin. Jos koukku on paikallaan reiässä, kahva ei myötää yhtään vedon suuntaan.
Jos väärin paikallaan, koko oviverhoilu taipuu.