Joop...katsastuskin lähestyy,joten tarkistelin alustan tilannetta ja samalla tunkin reikien tilannetta.
Ruoste perrk...vieny tunkinreikien ympäriltä melko paljon peltiä...
Kuis kannattaa korjata?
Löytyykö tuohon koko kyljen matkalle peltipalaa?Vai pitääkö tyytyä tilkkutäkkihitsiin....
Jeesakka hiukka,pliis
Tarttee peltiosia
Tarttee peltiosia
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Itse vaihdoin tuommoseen -88 vuotiseen koko palan ja vauriot oli vainromu kirjoitti:Muistaakseni tarjolla on koko helmapalaa. Pelkkiä tunkinreikien ympäryksiä ei ainakaan ollut pari vuotta sitten myynnissä.
reiän kohilla >oli suurempi työ kuin lapun hitsailu.....empä suotta vaihellu
toiselle puolelle muuta kuin reippaasti ympäriltä vaan ruosteet pois kunnes sai hitsattua
peltiä paikaksi (tuo helmahan oli aivan terve muilta osin tässä tapauksessa)>ompi huomattavasti nopeampi/halvempikin konsti jos ei halua hifistellä enempää....kotelomassat sisäpuolelle ja ulkopuolelle samoin koristeeksi massaa peittämään hitsausjälkiä jne...
Aika topakat on suojaukset tuolla alustassa sen koko helman vaihossa ja aikaahan tuo otti paksuhkoa kivisuojaa/ muovia hioskella/purkaa sisustaa palamisen estämiseksi jne. ,jotta hitsaamaan taas pystyy ymv...
Veikkaampa ,jotta huonompi se koko helma vaihettuna ajan mittaan oli kuin lapuilla korjattu muuten ehjä originaali minun tapauksessa ainaskin.....ei nyrkkipajassa saane yhtä varmaa jälkeä maalauksessa /massauksessakaan kuin tehdas oli tehnyt? Molemmilla tavoilla leiman saanee.....riippuu miten jaksaa koteloita kuivatella,maalailla jne. työstää....
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kiitokset vastaajille!
Taijanpa tehdä Kösterin korjauksen...Tuota palamis-suojausta issekki mietin.
Museoon ei merssu jouda,vaikka kuuluukin olevan siisti ikäisekseen
Muovisuojat tulee kumminki päälle,eli hitsin saumat ei haittaa.
Easyllä on aika easy temppu,häätyy harkita
Taijanpa tehdä Kösterin korjauksen...Tuota palamis-suojausta issekki mietin.
Museoon ei merssu jouda,vaikka kuuluukin olevan siisti ikäisekseen
Muovisuojat tulee kumminki päälle,eli hitsin saumat ei haittaa.
Easyllä on aika easy temppu,häätyy harkita
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Mulle hitsas Runtula paikat niitte tunkkireikien päälle, ja hyvin on mersun saanu ylemmäs ku hallitunkki perälootassa, eikä leimalla oo tarvinnu ihmetellä löytyykö niitte tunkinreikien kohilta jotaki......tai siis ei löydy, mullaki alko ympärystä olemaan aika "hapan" vaan siihe toppas ku sai peltilätkät päällensä.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Hmm,vielä on helma kunnossa molemmin puolin siinä -88 projektissa kuulemma...>annoinkohan liian hyvän myyntiin sittenkin ku leimakin vielä tullu muka moitteetta tällekkin vuodelle...tais olla jo 5v. sitten se helman tuunaus joten kuvittelin jo lopun alkua korille....nootta kaipa se sitten joten kuten uusiopelti tuli ruosteelle suojailtua....> kylläpä ne peltilaput tunkinreijän ympäri mullekkin kelpaa jatkossa ja sopivan paksut vielä ku laittaa, niin jopa kestää koputella ,kun vielä sisältä ja päältä hyvin ruostesuojaa lopuksi.