
Kiitos etukäteen.
Täytyy kokeilla tota. Mulla on kaksi semmosta suutinta, ku vaihdoin koneen tohon autoon. Tuli sen ''uuden'' koneen mukana suutin. Kumpikaan ei sano mitään. Eli piuhassa tai releessa vika, oikein ei jaksa uskoa et ois kumpikin suutin tukossa. Tiädä häntä jos sitä huomenna taas raahautuis hallille.
Omassani oli ajokkia ostettaessa jo sama vaiva, suutin täysin tukossa. Kokeiltaessa napsahteli kylläkin joten siihen ei voi luottaa. Virtapuolta kokeiltaessa voisi olla paikallaan viritellä suuttimen tilalle vaikkapa 10W:n polttimo koekuormaksi. Näin voitaisiin varmistaa ettei kyseessä ole jännitehäviö jossakin ko. piirissä. Jännitemittari kun ei kuormita juuri ollenkaan ja voi sen takia harhauttaa. Suutin saa jännitteensä pensapumpun releeltä joka sisältää sekä pumpun että suuttimen releen. Automaattivaihteisessa lisäksi kickdown-releen. Näin ainakin tenavassa.
Tuommonen ratkaisuhan se oli mun ex-tenavassakin. Hyvin toimi ja on halpa värkätä.sv22 kirjoitti:Itelle tuli pysyväksi tilapäisratkaisuksi painonappi sisälle, jolla virtalukolta virta suuttimen toiseen nastaan, toinen suoraan maihin...