KL:stä kysäsin, niin ei löytynyt sarjaa, mutta irrallaan olisi löytynyt, vain 15e/kpl

Veholta ei sitten edes saa, eikä tilata

Puslien koot on sitten sisemmät 27mm halk ja ulommat 22 - 23mm(siis reiän halk).
No tee miten haluat, mutta minä en. Sen olen oppinut jo, että kannattaa tehdä yhden kerran kunnolla. Eikä korjata huonosti tehtyä 2vk jälkeen uudelleen.Harju kirjoitti:Kasteluletkusta saa hyviä tilikkeitä sinne vällii
samaa mieltä,ei kannata tehä "pielaveteläistä"se voi kostautua aika kalliisti300 D farkku kirjoitti:No tee miten haluat, mutta minä en. Sen olen oppinut jo, että kannattaa tehdä yhden kerran kunnolla. Eikä korjata huonosti tehtyä 2vk jälkeen uudelleen.Harju kirjoitti:Kasteluletkusta saa hyviä tilikkeitä sinne vällii
Lähin KL jälleenmyyjä taitaa löytyä Ylivieskasta
touhottaja kirjoitti:samaa mieltä,ei kannata tehä "pielaveteläistä"se voi kostautua aika kalliisti300 D farkku kirjoitti:No tee miten haluat, mutta minä en. Sen olen oppinut jo, että kannattaa tehdä yhden kerran kunnolla. Eikä korjata huonosti tehtyä 2vk jälkeen uudelleen.Harju kirjoitti:Kasteluletkusta saa hyviä tilikkeitä sinne vällii
Lähin KL jälleenmyyjä taitaa löytyä Ylivieskasta
Puhuttekos te nytten MB-osasta joka on kempeleessä, sehän ihan virallinen KL-jälleenmyyntiliike.300 D farkku kirjoitti:Ei virallisesti. mutta ei myy kuin KL tuotteita ja muuta käytettyä tavaraa.Lucky-Dog kirjoitti:KL varaosilla ei ole liikettä Oulussa vai onko
Kyllä.Malm kirjoitti:Puhuttekos te nytten MB-osasta joka on kempeleessä.300 D farkku kirjoitti:Ei virallisesti. mutta ei myy kuin KL tuotteita ja muuta käytettyä tavaraa.Lucky-Dog kirjoitti:KL varaosilla ei ole liikettä Oulussa vai onko