Neuvokaas tumpulaa, voi laittaa linkin aikaisempiin jos löytyy...
Eli takaiskarien vaihto, onnistuuko kotikonsteín? ja miten kandee jos kandee...? W 124 -90 siis.....
takaiskarit
Farkussa ja sedanissa tuo tapahtumaa samalla lailla. Peräpää pukkien päälle. Mikäli autossa on tasonsäätö pitää avata hydrauliletku siitä iskarin päästä. Tunkki alatukivarren alle tukemaan ja iskarin alapäästä 2 pulttia auki sekä takakontin puolelta 1. Iskari pois ja uusi tilalle. Pultit ja mahdollinen hydrauliletku takaisin kiinni. Sama homma toiselle puolelle. Voi olla muuten ainakin ne alatukivarren pultit tiukassa. Omasta juuri vaihdoin ja ei ilman rälläkkä auennut=joutui uusimaan pultit. Varmista ennen vaihtoa, että pultit aukeaa ja jos ei niin hommaa valmiiksi uudet pultit + mutterit.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Tasonsäätöiskaria vaihtaessa kannattaa hommata se iskarin yläpään letku etkäteen; jumissa ja pikkusen lämpöö = vuotaa
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Maanantaina vaihdoin taakse uudet bilsteinit. Ei erityisen vaikea homma, itse avasin ensimmäisenä sen yläpään pultin ennenkö tein mitään muuta. Siinä iskarin kierteiden päässä on sellainen "natsa" mistä täytyy pitää kiinni kun avaa/kiinnittä niitä yläpään mutteria. Eli muuten ne mutterit ei aukea. Kyllä muuttu Lady nyt hyväksi ajaa kun on jämyt iskarit alla