Liekö nyt vähä asian vierestä, mutta polttoaineensyöttö ei vaikuta prosentteihin. Elikkä toisinsanoen, länttää ruisku siihen kaasarin tilalle (iha jos on kovan utelias katsastusinsinööri) ja käytä konttorilla. Samanlaisia ne M102 koneet on päälle päin, 2.0 ja 2.3 ero on päälle päin vain ja ainoastaan kyljessä olevassa mallinumerossa. Ja seki on niin syvällä piilossa et melkein joutuu imusarjan irrottaa jos sen sieltä haluaa löytää. Ja ku konttorilla tyytyvät siihen et ruisku siellä on (jos siinä haluaa sen moottorin numeron kattoo

) ja siihen vaihtaa sit 2,3 tilalle. Ite meinasin jättää muutoskatsastamatta vaihdon kaasari 200 ruisku 230, mutta varuiksi tuli sekin tehtyä.
Ja ei tiemmä m102 2,3 oo kaasarilla tehty, tais jo w123 aikoihin olla 230 ruiskupelejä melko pitkälle?