Einbach E2505-140 numerolla on jouset> etujousi 35-40mm ja taka 30-35mm vahvistetut-92 300D turboon laitetut.
Iskaria haeskelen>nykyiset tuppaa pohjaamaan mielestäni liian herkästi varsinkin etupäästä>ovat löysät tälle setille vaikkakin vielä toimii sinänsä>ei hajua mitkä nämä alla olevat edes lienee.(en oo kattonu)
Muuten on mukava mutkaan imutella iskareista huolimatta, hakisin nyt tietoa/kokemuksia eri vaihtoehdoista ja hiukan vinkkejäkin jos jollakin
tiedossa mukavat ja jämäkät iskarit ilman kivireki ilmiötä?
Iskun vaimennin suosituksia
Kiitos vinkistä Sergey, täytyypi tutkia nuo entiset>taitaa olla nestemallia toiminnan perusteella.Sergey kirjoitti:Bilstein on erinomainen. koni on sitten sporttinen ja ei välttämättä paras arkiautoon. Sellaiset minulla on coupessa ja ei kaduta että ostin
Kovemmaksi en ainakaan halaja ,se syö nyt vaan miestä kun joustovara pohjaa nykyisen vaimentimen "vapaassa" pudotuksessa .
Bilstein toiminut muuten mullakin vaikka ajokit oli erimerkkiä volvoo.voortii ja olisko se pösökin noilla tullut aikoinaan tuunattua .
Ps. Eurosportilla juuri nyt, pariisissa" pikkupojat" vääntää rautaa aikas kunnioitettavaan tahtiin, huh ,huh painonnoston MM-parhaat kisaavat>jos voimailu kiinnostaa siinäpä ihmettelemistä !
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mullon Mersussa ilmeisesti 23v. vanhat H&R:ät ja BS Sprintit joissa ei näy eikä tunnu mitään vikaa, Seat Varaosassa taas 4v. ikäinen Koni sport kit ja toinen takapamppu jo ruostu poikki putken yläpäästä.
Uutta odotellessa piti laittaa Konin tilalle käytetty vanha MB orkkis Bilsu jatkettuna Fiestan kansipultilla pituussäädettäväksi.
Uutta odotellessa piti laittaa Konin tilalle käytetty vanha MB orkkis Bilsu jatkettuna Fiestan kansipultilla pituussäädettäväksi.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Bilstein Sprintit ainakin kuulema pirun kovat, ite kun tuohon mutteriviritykseen olin uusimassa iskareita, kyselin vähän että Sachs vai BS, niin BS:t kuulema jäykemmät kuin alkup. M5:n alusta. Juu ei semmosia. No, toki siis malli ja autot eroaa, mutta mulle ei ollu paljoa vaihtoehtoa. Kyseisessä lafkassa ei muita ollu tarjolla, mutta Sassit tuntuu ainakin hyviltä lyhyen matkan jälkeen.
Mazdassa Kybit ja lesjöt takana, paremmat ainakin kun alkuperäiset vanhat bojoinggit
Mazdassa Kybit ja lesjöt takana, paremmat ainakin kun alkuperäiset vanhat bojoinggit
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Jep, tuota settiä ei nyt aivan pehmeäksi saane>laitetaan sitten semmoiset 2 pyörällä ajettavat ratamallit .Vensku_ kirjoitti:Bilstein Sprintit ainakin kuulema pirun kovat, ite kun tuohon mutteriviritykseen olin uusimassa iskareita, kyselin vähän että Sachs vai BS, niin BS:t kuulema jäykemmät kuin alkup. M5:n alusta. Juu ei semmosia. No, toki siis malli ja autot eroaa, mutta mulle ei ollu paljoa vaihtoehtoa. Kyseisessä lafkassa ei muita ollu tarjolla, mutta Sassit tuntuu ainakin hyviltä lyhyen matkan jälkeen.
Mazdassa Kybit ja lesjöt takana, paremmat ainakin kun alkuperäiset vanhat bojoinggit
Kai niistä näppituntumallakin hiukan osviittaa saa ,kun entisiin vertaa ja testailee paikallisten voimailijoiden kanssa kuis löysät bullworkerit siellä olikaan....
Kiitosta vaan monipuolisista näkökannoista jälleen>on se köyhänkin kiva haaveilla paremmasta tulevaisuudesta....