Iskun vaimennin suosituksia

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Iskun vaimennin suosituksia

Viesti Kirjoittaja Köster »

Einbach E2505-140 numerolla on jouset> etujousi 35-40mm ja taka 30-35mm vahvistetut-92 300D turboon laitetut.

Iskaria haeskelen>nykyiset tuppaa pohjaamaan mielestäni liian herkästi varsinkin etupäästä>ovat löysät tälle setille vaikkakin vielä toimii sinänsä>ei hajua mitkä nämä alla olevat edes lienee.(en oo kattonu)

Muuten on mukava mutkaan imutella iskareista huolimatta, hakisin nyt tietoa/kokemuksia eri vaihtoehdoista ja hiukan vinkkejäkin jos jollakin
tiedossa mukavat ja jämäkät iskarit ilman kivireki ilmiötä?
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Bilstein on erinomainen. koni on sitten sporttinen ja ei välttämättä paras arkiautoon. Sellaiset minulla on coupessa ja ei kaduta että ostin :)
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

Sergey kirjoitti:Bilstein on erinomainen. koni on sitten sporttinen ja ei välttämättä paras arkiautoon. Sellaiset minulla on coupessa ja ei kaduta että ostin :)
Kiitos vinkistä Sergey, täytyypi tutkia nuo entiset>taitaa olla nestemallia toiminnan perusteella.
Kovemmaksi en ainakaan halaja ,se syö nyt vaan miestä kun joustovara pohjaa nykyisen vaimentimen "vapaassa" pudotuksessa :evil: .

Bilstein toiminut muuten mullakin vaikka ajokit oli erimerkkiä volvoo.voortii ja olisko se pösökin noilla tullut aikoinaan tuunattua :) .

Ps. Eurosportilla juuri nyt, pariisissa" pikkupojat" vääntää rautaa aikas kunnioitettavaan tahtiin, huh ,huh painonnoston MM-parhaat kisaavat>jos voimailu kiinnostaa siinäpä ihmettelemistä :wink: !
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Mullon Mersussa ilmeisesti 23v. vanhat H&R:ät ja BS Sprintit joissa ei näy eikä tunnu mitään vikaa, Seat Varaosassa taas 4v. ikäinen Koni sport kit ja toinen takapamppu jo ruostu poikki putken yläpäästä. :roll:

Uutta odotellessa piti laittaa Konin tilalle käytetty vanha MB orkkis Bilsu jatkettuna Fiestan kansipultilla pituussäädettäväksi. :D
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Bilstein Sprintit ainakin kuulema pirun kovat, ite kun tuohon mutteriviritykseen olin uusimassa iskareita, kyselin vähän että Sachs vai BS, niin BS:t kuulema jäykemmät kuin alkup. M5:n alusta. :shock: Juu ei semmosia. :lol: No, toki siis malli ja autot eroaa, mutta mulle ei ollu paljoa vaihtoehtoa. Kyseisessä lafkassa ei muita ollu tarjolla, mutta Sassit tuntuu ainakin hyviltä lyhyen matkan jälkeen. :)

Mazdassa Kybit ja lesjöt takana, paremmat ainakin kun alkuperäiset vanhat bojoinggit :D
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

Vensku_ kirjoitti:Bilstein Sprintit ainakin kuulema pirun kovat, ite kun tuohon mutteriviritykseen olin uusimassa iskareita, kyselin vähän että Sachs vai BS, niin BS:t kuulema jäykemmät kuin alkup. M5:n alusta. :shock: Juu ei semmosia. :lol: No, toki siis malli ja autot eroaa, mutta mulle ei ollu paljoa vaihtoehtoa. Kyseisessä lafkassa ei muita ollu tarjolla, mutta Sassit tuntuu ainakin hyviltä lyhyen matkan jälkeen. :)

Mazdassa Kybit ja lesjöt takana, paremmat ainakin kun alkuperäiset vanhat bojoinggit :D
Jep, tuota settiä ei nyt aivan pehmeäksi saane>laitetaan sitten semmoiset 2 pyörällä ajettavat ratamallit :) .
Kai niistä näppituntumallakin hiukan osviittaa saa ,kun entisiin vertaa ja testailee paikallisten voimailijoiden kanssa kuis löysät bullworkerit siellä olikaan....

Kiitosta vaan monipuolisista näkökannoista jälleen>on se köyhänkin kiva haaveilla paremmasta tulevaisuudesta....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”