takaiskarit?
takaiskarit?
oiskohan ne kenties jo ihan loppu? autona siis toimii w124 200D -93 ja automaatilla jouset siihen taakse vaihdoin muutama kuukaus sitten ja sen jälkeen on tuntunu että aina kun monttuun ajaa, niin perse pohjaa ja lähtee tangetin suuntaan millaiset iskarit tuohon nyt pitäsin laittaa?
jouset ovat vahvistetut vetovaunu - tyyppiset.
jouset ovat vahvistetut vetovaunu - tyyppiset.
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Helppo kikka takaiskareiden kokeiluun:
Painat auton takapäästä, vaikka vetokoukusta, autoa nopeasti alaspäin. Jos perä jää heilumaan ylös-alas, niin iskarit on aikalailla taputeltu. Kunnossa olevan W124:en takaiskarit eivät anna takapään heilua "ylimääräistä."
Mielestäni eri puolia ei kannata kokeilla, koska pareittaihnan aina iskarit & jouset vaihdetaan.
Sulle taitaa käydä ihan tavan iskarit taakse jousista riippumatta. Tietääkseni eroa W124 takaiskareissa on ainoastaan, jos takana on tasonsäätö.
Painat auton takapäästä, vaikka vetokoukusta, autoa nopeasti alaspäin. Jos perä jää heilumaan ylös-alas, niin iskarit on aikalailla taputeltu. Kunnossa olevan W124:en takaiskarit eivät anna takapään heilua "ylimääräistä."
Mielestäni eri puolia ei kannata kokeilla, koska pareittaihnan aina iskarit & jouset vaihdetaan.
Sulle taitaa käydä ihan tavan iskarit taakse jousista riippumatta. Tietääkseni eroa W124 takaiskareissa on ainoastaan, jos takana on tasonsäätö.
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Mulla on Sachsin perusiskarit. Otin nuo lähinnä kahden vuoden takuun takia, ja sainkin kolmen kuukauden päästä ostosta kirjaimellisesti tapella hajonneen iskarin takuusta myyjäliikkeen kanssa. Suosittelen itsekin esim. Motonetin iskareita, mikäli kustannustehokasta ratkaisua haetaan. Liekkö peräti Kybit myynnissä siellä?Sergey kirjoitti:juuh minä laittasin täs tapauksessa tarvikeliikkeen edulliset, eli esim Kyb Gas. Tossa mun w124 listassa on sellaset ja oikein mukavan letkeä.
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
Mul o ollu nyt 3 autossa kybbiläiset kaasut ja ei o kyl ollu moitteen sijaa. Moni niitä haukkuu, mutta väitänpä että vika on niil henkilöil ollu muualla ku iskarissa (ts nivelet).
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
siellä on nyt paikallaan juurikin Kyb Gas:sit... ne on kolmisen vuotta vanhat (130tkm) ja ööh olen kyllä kokeillut juurikin sitä perän painelua ja mun mielestä se vähäsen kyllä heijaa, kun pomppaa koukulta pois. mutta jos uskaltaa kärrin kytkeä, niin jokainen monttu tuntuu jättävän sellaisen jenkkimäisen heilutuksen niin että ei tiedä mennäänkö mettään