Om617 öljypohja vs Om617A öljypohja

Vastaa Viestiin
Avatar
Miksutus
Viestit: 144
Liittynyt: 16.8.2011 20:49
Paikkakunta: Kempele

Om617 öljypohja vs Om617A öljypohja

Viesti Kirjoittaja Miksutus »

Kaveri tuossa huhuili, että turbomallissa olisi matalampi öljypohja. Pitääkö paikkansa ja paljonko on eroa kun mittaa tiivistepinnasta korkeimpaan kohtaan mikäli näin on? Minä kun rupesin suunnittelemaan koneen nostamista, että saa tuon öljypohjan pois asfaltin ulottuvilta vaan jos tuo turbon öljypohja menee suoraan vapariin kiinni ja sellaisen satun löytämään niin pääsisi helpommalla. Lohkohan on ulkoisesti lähes samanlainen noissa vaikka muuten ei mitään yhteistä olekaan. Ellen saa tuota yhtä Sankaria luopumaan kokonaisesta koneesta.. Olis herkullinen lisä tuon mun 5v pykäläisen getracin kaveriksi :twisted: Auto on pakko saada taas kesäksi rullaamaan matalalla, alempana kuin viimekesänä ja ö-pohja ei toista kesää samalla korkeudella saati matalammalla kestä :roll:

Ja saa myös kertoa infoa jos nyt syystä tai toisesta joku on konetta ylemmäksi nostanut, jonkunverranhan tuolla olisi varaa nostaa.
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

korkeuesta en tiärä mutta turbomallissa on turbon ö paluun reikä erona ainaski.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
Miksutus
Viestit: 144
Liittynyt: 16.8.2011 20:49
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Miksutus »

Sehän ei ole ongelma, tukkii sen jos pelkän öljypohjan laittaa. Mut pitäis saada vaan tietoon paljonko noilla on korkeuseroa.
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
Avatar
PTracing
Viestit: 479
Liittynyt: 22.1.2008 17:11

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Mun mielestä ne öljypohjat eroaa muutenkin kiinnitykseltään ja turbomoottorissa on vielä se öljypumppukin edempänä kun se on ketjulla, niin en usko että sopivat kivuttomasti ristiin.
Avatar
Miksutus
Viestit: 144
Liittynyt: 16.8.2011 20:49
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Miksutus »

No perskuta.. Noo jää siihen viel koneen nostaminen vaihtoehdoksi jos nyt ei noi natsaa ristiin :lol:
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
Avatar
DieselDogW126
Viestit: 205
Liittynyt: 08.7.2006 16:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja DieselDogW126 »

Turbokoneen öljypohja on selkeästi leveämpikin, niin ei sopisi siksikään. (Osta multa turbokone, OM617A, sopuhintaan :lol: )
W168, W202 ja W126
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 moottori”